...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من برعکس خیلی ها...

من برعکس خیلی ها:
رفــــــتارم تـــــــک نیــــــس... ✘

↙ امثالــــــم کـــــــم نــــــیس...♥

فــــــازم غــــــم نیــــــس... ✘

صِـــــــدام بَم نــــــیس...♥ 

↙ کمـــــــرم خــــــــَم نـــــــیس...♥

حرفــــــام ســَـــــم نیــــــس...♥

چشـــــمام نـــــــَم نــــــیس...♥ 

↙ مـــــــن خـــــاص نیســــــــتم...♥

آس و پــــــاس نیســــــــتم...♥

دنبــــــال مخاطـــــــب خاص نیســــــــتم...♥ 

↙ عاشـــــِق یاس نیســـــــتم...♥

برای هیچکــــــــس لاستیـــــــــک زاپاس نیستـــــــَم...♥ 
من عقـــــــــده ای و بی احسْْــاس نیســـــــــــتم♥

بازم بگممممم؟؟؟؟؟ 

↙ آقا من برعکـــــــــسه خیلـــــــــــی ها، یــــــــه آدم عادی و معمـــــــــــولی ام...♥

دوس دارم خودم باشم...♥ 

↙ خوشم نــــــــمیاد از اونایــے که خودشـــــونو بــــــالاتر وبهتــــــــــر از بقیــــــه میبیــــــنن♥


ســــــاده باش... ♥

خـــــــــودت باش...♥

همیـــــــــــن...خنده

من

سلام عزیزم مطالب وبت خعلی  باحـــــالن 
 به وب منم بیا تازه ساختمش نظرم بزاریا 
باشه^-^
باش حتما.
لایک 
کاشکی بعضیا یاد بگیرن تو وبلاگشون راست بنویسند البته بعضیا
آره والا
سلام
قالب جدید مبارک
سلام مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan