...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

پسرا

مواد لازم برای درست کردن پسرا...

الکی مواد خودتونو هدر ندید,پسرا درست بشو نیستندزبان درازی

یه نفر یا دونفر تو مگه دو نفر رو...............
هاااااااااااااااااااا؟؟؟
چی میگی؟؟؟؟؟
.
.
آها منظورم همه پسرا بود(البته به جز اون دو نفر)
این متن  های ضد پسر برای بعضی از پسراش منظورش که به همه پسرا نیست
همه به جز یه نفر.
این پسرا شما دخترا رو چکار کردن که اینقد باهاشون لجید خخخ
واسه خودتون میگم , شاید اعتماد به سقفتون کمی کاهش بیابه.
باشششششههه
آفرییییییییین.
سلام دوست عزیز سئو رایگان وب شما افزایش رتبه الکسا و گوگل
ثبت در گوگل و الکسا و مرورگر های معروف از طریق آدرس زیر کامنت بزارید
وقتی تو گوگل بزنید بز بز قندی وب شما اولین لینک بیاد افزایش بازدید روزانه بین هزار تا دو هزار بعد از سئو
واقعا ممنون.
آرررررررره؟؟؟
آرررررره نه بععععععععله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan