...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

کدوم یکی بهتره ؟

56

آنتی دختر
خب معلومه 1 خخخخخ
چرا تغییر نام میدی؟؟؟؟؟؟
نوچ 2
111111111111111111111
اوااااااااا
معلومه2
همه همینو گفتن...
عزیزووووم....خومعلومه 2....

پسرا خودشونم دوست ندارن یه دختر دنبالشون باشه وهی محبت کنه...

بیشتر دوست دارن ،بدست بیارن...وخودشون طالب کسی باشن...

جریان همون خواست گار هس...مسلما خواست از پسر باشه...
طلب از پسر باشه ،بهتره....


 غلول داله....والا بوخودا.


آله عجقم غلول از همه چی واس یه دختر واجب تره.
مععععععععععععععلووووووووووووووووووومه که22222222222222222 اخه دخترو شماره یک به هم میخورن؟؟؟؟
خاک تو سر این دختره که جلو اون زانو زده حتی اگه فقط واسه عکس بوده
واقعا...
خاک توسرش. ایکبیری آبرو هممونو برد.
بیششششششششششعور.بلندم نمیشه.
222222


اصن به تیریپ ما دخملا میخوره این کارا ؟؟؟؟
همینو بگو.
2
آپـــــــــــــــم.
افرین.
معلومه 2
افرین.باریک الله...
معلووومه ک 2:))لاااااااایک
افریییییییییییییییین.
يكشنبه ۲۴ خرداد ۹۴ , ۱۷:۴۳ ↯✖امیـــــNeginـــــــــر حسین‌‌✖↯
بااینکه پسر هسم...
ولی2


اگه با تبادل لینک موافق هشی بیا وبم بوگو
معلومه که هستم.
2 بهتره
نظر منم همینه ^_^
هیچ کدام. زانو زدنم نمیخواد! عین بچه ی ادم بیاد حرفش رو بزنه :))))
نه دیگه این قبلا حرفشو زده.
یادش بخیر آلبوم "من" یا بهتر بگم خود "من" قبل این آلبوم هنوز خودش نبودم و فقط دوست داشتم که بشم "من" اما این آلبوم بهم یاد داد و کمک کرد که "من" باشم !!! کسى که آخرش با همه راه اومد وبا همه چى کنار اومد و فهمید زمین مال ما نیست اما خوب خیلیارم ادب کرد !! کسى که فهمید حتى پرنده ها و ماهیا و حشرات آزادن !! کسى که فهمید شب اول با کسى بودن هنر نیست،بلکه حماقته چون همه لیاقت با اون بودنو ندارن !! کسى که فهمید به هیچ کسو هیچ چیز اطمینان نکنه چون فهمید اطمینان همون ایمان هستشو ایمان فقط مخصوص خداست !!! کسى که فهمید اونایى خودشون نیستن هیچ چى نیستن جز یه کاریکاتور !!! کسى که فهمید اون اگه قرار باشه حالش خوب باشه ، خوبه و اگرم نه که حقشه !! کسى که فهمید اونایى که اضافین خودشون میرن !! اما اونایى که باید بمونن بهت بیمار میشن و همه جا هواتو دارن !! کسى که فهمید همه چى تموم میشه و باید به همه چى فقط خندید !! یه مرد !! فقط با یه خواهش که اونو همونجور که هست بخوان !!! مثل خودش که همرو همونجورى که بودن خواست !! کسى که انقدر گشت و مثل خودش رو پیدا نکرد و سعى کرد تو شلوغیش تنها باشه تا دسته کسى آتو نده و مجبور نشه یه وقت بقیرو تنها بذاره !! کسى که هربار خواست تو حال خودش باشه هیشکى نذاشت اما باز گفت مرسى و باز یه رویاى قشنگ داشت چون خدارو داشت ❤️🙏 مرسى خدا ❤️🙏مرسى دنیا 🙏❤️ مرسى رویا
وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خدا این آدمه با فرشته؟ ها ؟
قلبولش بلم.
نفسمه.
عجقمه.
عمرمه.
جیگرمه.
هلومه....
.
.
.
راستی از تو هم ممنونم که پستهای عشقمو میذاری واسم.
واقعا ممنون.
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی...
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
تبادل بنر و لینک هم میتونی انجام بدی
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54
حتما امتحانش کن بازدهی خوبی داره واست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan