...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

پسر همسایه

 

یه پسر همسایه داریم خوشگل ، فشن ، ابرو شمشیری ، خوش آرایش ، خوش ادا  و شیطون آرام

فقط کافیه از سوسکم بترسه تا واسش یه شوهر خوب پیدا کنیم !!!

ای دخی شیطون بلا، ما پسرا خیلی هم خوبیم . ما نباشیم شما دخترا چیکار می کنید؟ اصلا حالا که اینطور شد یاد یه شعر دوران بچگی ام افتادم که برای دخترا می خوندیم :
پسرا شیرند مثل شمشیرند . دخترا موش اند مث خرگوش اند
دخترا بادکنک اند دستشون بزنی می ترکن . خخخخخخ
اصلا پسر یعنی جیگر

بلهههههههههه؟؟؟؟
شیطون بلا؟؟؟؟!!!!
وه اوه اوه
این پسران که همش میوفتن دنبال دخترا
آش نخورده و دهن سوخته
ایششششششششش...
فقط دخترا
وای وای داری شان خودتو پایین میاری یه ذره حیا هم خوب چیزیه .خوب اون تلتو تلتو هم ب ما دخترا حسودیش میشه دیگ اینکارارو میکنه
خخخخ
^_^
پت pat
این پسر همسایه تون  ماه رمضون ۳۰ روز روزه میگیره یا ۲۳ روز؟؟
--- 
ههه عجب ذهن منحرفی داره این پسر!
بعله ماشالله هزار ماشالله
قول میدم خوش بختش کنم
ممنون.
بیا ورش دار برو فقط جهزیه اش یخچال نداره.
مشکلی که نیس؟
میخوای من شوهرش بشم؟
عالیه فقط قول بده خوشبختش کنی .
من این بچه رو با خون دل بزرگش کردم. هم مادر بودم هم پدر...
قول بده خوشبختش کنی...
وبت جااالبه دوست عزیزم
میسی آجی خوشملم.
این پسر همسایه تون  ماه رمضون ۳۰ روز روزه میگیره یا ۲۳ روز؟؟
آی آی آی دارم میگم پسر , میفهمی پسرررررررررررررر...
اصن تو به اونش چیکار داری؟؟؟؟؟؟!!!
خخخخ.
خخخخ.
خخخخخخ..زش بپرس مارک ریمیلش چیه؟#_#
باشه حتما.
من را از من بخواه و در من !! نه پشت نقابى زیبا یا در لباسى مجلل ! هر آنچه که هستم را دریاب !! شاید در تنهاییه زشت من خدایى بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل !! من را شبیه من بخواه چون شبیه ها بسیارن و من ها تنها !! من را میکشى تا به دیگران اضافه کنى اما دیگران بسیارند و امثال من تنها !! آنها که بسیارند وقت بسیار داشتند اما جهان تغییرى نکرد زیرا که جهان خسته بود از تکرار و زمین همچنان در گردش و تکرار !! آنها که خلاف جهت دریا شنا میکنند قویترند نه خلافکار !!پروفسور امیر تتلو!!! آقا شیشو نیمه صبح شد یه کار میکنید من بخوابم یا قراره همینو پاشم برم سر تمرین و کار ؟!؟ 😳😒
الهی قربونش برم. همش باید یکی بره بخوابونتش.
مگه حالا خودش میتونه تنهایی بخوابه.
عششششششششششششششششق... منه دیگه^_^
دلتم بخواد...
نمیخواد . مگه زوره خب...

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

اگه تونستم چشم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan