...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

عکس من

خییییییییییییییییییییلی

باخودم کلنجار رفتم

که عکسمو بزارم یا نه

تصمیم گرفتم که عکس خودمو بزارم

.

.

.

.

.

.

64

خخخخخ اینقدر ک خوشگلی من مجذوبت شدم
همه همینو گفتن
مگه اون بزه که گوشه بالاست تو نبودی؟؟؟؟؟
آرایش کردم
این شکلی شدم
بلــــــــــــه......!!
بله ...
ینی چی؟؟؟؟؟؟؟
خوش بحالت

چولا ؟
شوما تازه 18 روزه وبتون رو راه انداختین...
یکم صبر کنید همه چی حله...
لامصب وبلاگ نیست که
گروه چته ...
اوه اوه اوه
خخخخخــ...
منم ادمین شونم...
خخخخ قندو ;-) درستش کردم
فدای داری....
وای بلابه دور خخخخ.... به وبم بیاااااااااا بیا بیا بیا
میام میام میام
وااااااااااااااای
خیییییییییییییییلییییییییییییییییی خوشکلید!!
مرسی نظر لطفتونه.
عزیزم نگرانتم
میری بیرون بادیگارد یادت نره یهو دیدی دزدیدنت نیست خوشگلی وجذااااب
خخخخخخخخ

اتفاقا مامان و بابام واسم گرفتن یه هفت هشتایی...
فدااااااااااااااااااااااااات با من دوست میشی؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ 
آرهههههههههههههههههههههههه...
سلام
هر کسی یه شکلی داره حتما شما هم همین شکلی هستین ،!!! خیر چهرتونو ببینید (بنا بر راستگوئی گذاشتم)
جونمممممممم؟
وااااااااااااای نگو ترو خدا من از این خوشجل تر نداریم اصن
خخخخخخخــ...
شاید داشته باشیم...تو خوشجل تری.
به حرف بقیه گوش نکن حسودی میکنن 
میگم وگرنه من خعععععععععععععععععععلی خوشملم.
مثه توام.
عکست خیلی قشنگه کاش نیمرخ هم میگرفتی!
آخ دوربین گوشیم خراب شده
نوموتونم وگرنه به خاطر تو میگرفتم.
هیچی دیگه لطف کردی که عکستو گذاشتی
آها ...
خخخخ خوشگلم دیگه گفتم بزارم که پسرا رو عاشق کنم
اونوقت امار بازدید وبلاگم بره بالا...
عزیزم خیلییییییییییییییییییییییییی لطف کردی
بابت؟؟؟؟
چینه چینه دامنت 
نورو جون مادرت 
اینجوری بیرون نرو میدزدنت
به مناسبت عکس خوشجلت گذاشتم
خخخخخـ....
نمیدونم حرف اونیی رو باور کنم که میگن زشتی
یا حرف تو رو...
وای چقدر خوشگلی گوگولی
خخخخخ...
ملسی
اینکه عکستو بذاریم جلو قندون بچه ها به قند دست نزنن
بی .....
چولا همه دارن با احساسات ظریف و دخترانه من بازی میکنن؟

چقدر بامزه هستی

خخخخ ملسی...
بزی قرض از مزاحمت شماره خونتون رو بده بیام خواستگاریت
خب آخه من قصد ادامه تحصیل دارم...
نه خعلللللی خوگلی بابا 

هوهوهوهو
خخخخخ
ملشییییییییییییی...
ااااای خدااااااا مردم از خنده اجی این چیه


خخخخخخخخ
چولا همه دارن به من توهین موکونن؟
ینی من اینقدر زشتم؟
جون میده برا در قندون
چی؟
سلاااااااااااام...
این آدرس وبلاگ جدیدمه...
لینک شدی...
ای جووووووونم...
خانوم یه پیشنهاد
سیم خار دار بکش تو دور و برت
از بس ک خوشکلی تو
میترسم ک بدزدنت:-)
اخخخخخخخخخ
حالا سیم خاردار از کجا بیارم؟
خخخخ

فک نمی کردم این قده خوووشگل باااشیااا
دیگه چه کنیم...
هرهرهر
وا خاک عالم خل شدی؟
هیییییییییییییییی چندش این چیه گزاشتی بزی
عزیزم چولا توهین موکونی؟
عکس خودمه دیه...
خخخخ...
شنبه ۱۳ تیر ۹۴ , ۲۱:۵۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
روانی...

چیییییییییییییییییییییییییییییییییی...
بامنی؟
خخخخخخخخ...خیلی خوشگلی ...
یه اسپند دود کن چشم نخوری....
حتما....
البته قبلا دود کردم...
شنبه ۱۳ تیر ۹۴ , ۲۰:۳۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
ای لشگر صاحب زمان اماده باش اماده باش
من از این به بعد همش بت سرمیزنم 
همش نظر میزارم
فقط منو نخور😱😱😱😱
باشه...
شنبه ۱۳ تیر ۹۴ , ۱۷:۴۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
++خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخ
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
جووووووووووووووووووووووووووووون
میبینی چه دافیم...
با سلام

برای افزایش بازدید و کاهش رتبه الکسای سایتتون و همچنین نمایش در صفحه اول گوگل سایتتون رو بصورت کاملا رایگان در وبسایت زیر ثبت نمایید :

http://rank.karamind.ir
واااااااااااااااااااایییییی چقدر خوشگلی..... :))))))
خخخخخ مرسی
نظر لطفتونه...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan