...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خیلی سختهــ...

88

آها!
به خاطر این بود پس
مله
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بده
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من واسه همین دلم گرفته.
من ؟عاشق چی ؟ کی؟ عشق داریم تا عشق !
 این چشمکو خودم اختراع کردم اون قدیم ندیماااااااا(نگاه یه وری)
اوه اوه بابا عششششششششق
نه بابا , دروغ 0_O
نمیاد؟؟؟به مت میگم یه کاریش بکنه
اره دیر میاد...
ممنون میشم که این کارو بکنی.
بعد این همه مدت نمیدونی این یعنی من حرفی ندارم؟؟!!!!!
نه نومودونستم...
ببین این وبت داره حررررررص منو در میاره ها...
اصن نمیاد, خب یه دوتا از اون کدهاتو بردار دیگه.
آره
چطور مگر؟
..............
دقیقا منظورت از این همه نقطه چیه؟
پت: .................
حالت خوبه؟
لایییییییییییییک.
میسیییییییی
ولی الان عشق من اومده تو زندگیم
خوششششششششششششششششششششش به حالت...

لایک
میسی

عزیزم توهم منو لینک کنی خوشال میشم:)

بانام زیست شناسی کنکور

حتتتتتتتتتتتتتتتتتتما
عاره خیلی بده 
افتضاحه...
فعلا سرم شلوغه عزییییزم :)
بعدا میام تو زندگیت. plz wait :دی
توتوتو
اعتماد سقفم گذروندی.
اخ گفتی
هییییییییی روزگار.
کاش فقط درد داشت
ای کـــــــــــــــاش
سه شنبه ۱۶ تیر ۹۴ , ۱۵:۲۷ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
تو عم عاشقی مگه؟
پــ ن پــــ فقط تو عاشقی...
اگه قرار باشه اونی که همه زندگی باشه دقیقا وسط زندگیه نه خارج از زندگی اگه تو زندگی ادم نباشه قطعا همه زندگی نیست !!!
(چشمک)
تو اصن تا حالا عاشق شدی آجی؟؟؟
این چشمک یه بیماری که متاسفانه به توام منتقل شده.
هوووووم خیلی هم درد داره
خععععععععععععععععلی...
اصن گفتنی نیس
ن ک من میفهمم چی مینویسم...خخخ

خواهش میکنم که نمیفهمی چی مینویسی...
خواهش که ممنونی ازاینکه خواهش میکنم قبول دارم:)
ممنون از اینکه خواهش میکنی که من ممنونم از اینکه خواهش میکنی قبول داری...
خخخخخخخخـ...
اصن چی شد؟خودمم نفهمیدم چی نوشتم.
خواهش میکنم ک قبول دام:)
ممنون که خواهش میکنی که قبول داری.
قبول دارم:)
مرسی که قبول داری...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan