...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دیووووووونهــــــ....

87676

674545

دوشنبه ۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۴ 💕rinbowdash13 Pony💕
هرچقدرم که زندگی کنی کمه اجی جونم 
فدااااات
دلم تنگ شد دوست جون
اخییییی بکشش گشاد شه
لایییییییییییییییییییییک.
میسی نفسی خانوم
سلام عزیزم
عکس جالبی بود و تأمل برانگیز
دوست دارم توی وبم ببینمت
منتظرم
مرسی حتما میام
عکس اولیشو زیاد دوست دارم
منم خییییییییلی دوس میدارمش.
عاخی چرا دیشویی؟
غرورت اجازه نمیده ک....?
عاخه دوس ندالم کسی اشکامو ببینه...
ای بابا :(

چی ای بابا؟؟؟؟
جیییییییییییییییییییغغغغغغغغغغ
عاشق شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به جمع ما خوش اومدی مهدیه جون >........
حالا اسمش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یا ابالفضل اسم منو از کجا فهمیدی؟

شخصیت معروفه, درضمن من از 6 سالگی عاشق بودم...
اسمشم امیـــــــــــــــــــــرتتـــــــــــــــــــــلو(نفســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...م)
تو هم که رفتی قاطی مرغ عشقا دختر
چه عصابی داری تو!!!
بابا من چن ساله عاشقم
Like like
میسی میسی
بیخیال...
منم مثل تو بودم چند وقت پیش...
ولی حالم بهتر شده الان...
منم حالم خوب میشه مطمئنم.
عاااااااشق شدییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟مبااااااااااااااااااارکههههههههههههه:)
آرهههههههههههههههههههههه...
مررررررررررررررررررررررررسیییییییییییییییی
دومیه خیلی با حااال بود عسکش 
میسی...
اه. چرا...
نه بابا زیاد چیه..ما جوونیم..اول راهیم...
این حرفارو نزن...
دنیا به این خوبی... خدا به اون بزرگی...
بیخیال......
آخه دیه کم آوردم.
چرا رفتی فاز غم ؟؟؟!
عاشق شدم...
خسته شدم...
دلم میخاس گریه کنم حالا ک پستات و میخونم بدتر شد...
من خودمم الان رفتم توی دستشوئی یه عالمه گریه کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan