...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

شامپو

77777

نظر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم به قران
واقعیته خو ....... خخخخخخخخ....
حقیقت محض
خخخخخخ
دقیقا
خخخخخخ
^_^
منم قبلن موهام بلندبودبلوندش کرده بودم دقدقه شامپو داشتم ولی حالاهمش عرض موهام ٢٠سانته اونم روفرق سرم پشتشم دم اسبی می بندم ولی حالادقدقه ی شامپو واس ریشم دارم
برو شامپو بچه اوه بزن به ریشات


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۱۷ مرداد ۹۴ , ۱۶:۰۲ جیگر مونا (علی)
منظورم اینه که دفعه بعدی میرن یکی دیگه میگیرن
اهان اون که بعله
خ خ خ خ خ
خخخخ
:))))
^_^
البته مربوط به قبل از دختر نماهاست :)
اهان بعله
خخخخخ
لایک بزی جونم
خخخخ
میسی جیگلم
خخخخخخخخخخ...
آره واقعا...
خخخخخخخخخ
مرسی
اتفاقاً پسرا در زمینه مو حساس ترن...
خیلی بلدی ؟؟...
وسواسی تون رو به راحت خرید کردن ما برتری ندین...
خواهشاً....
چیکار کنیم از دست این دخترای ...ع ..د ...

پسرا حساس ترن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعله...
عالللللللیییییی :))))
مر30000000000
جالب اینه پسرا راضین ولی دخترا میرند عوض میکنن
لباس بود شاید ولی خداوکیلی شامپو رو هیشکی نمیبره عوض کنه
ایول بیشتر ضد پسر بزار این جیگر من حال بیاد 
اوکیییییییییییییییییییییی*_^
لایییک
میسی
قشنگه
مر30000000
خخخخخ
خخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan