...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

روز دخی مبارک ^_^

روز دختر بر مادران آینده

دختران امروز ، دختران دیروز

مادران امروز ،ترشیدگان امروز

همسران فردا ، زنان امروز

ترشیدگان دیروز

سرتونو درد نیارم خلاصه بر همه ی دختران دیروز امروز فردا مبارک باد !

88

8

7

مبارک باشه
مرسییییییییی
یه لبخند ازته دل تقدیم به تو وهمه ی فرشته هاروزتون مبارک
خخخ مرسییییییییییییییییییی^_^
روزت مباااااااااااااااااااااااااارک خواهری...
روز توام مبارک عسلی
روزت مبارک
مرسی نفسم
روت مبارک گلم
ممنون عسلم
به امید روزی ک تو  شیش تا کلمه خلاصه شی
" عروس چقد قشنگه ایشالا مبارکش باد "
نگو ک دلت نمیخواد خخخ
نمیگم که دلم نمیخواد
تبرررررررررررررررررریک
مرسیییییییییییییییییی
روزتون مبارکککککککک
ملسییییییییش
ولادت حضرت معصومه س و روز دختر مبارک
مر300000000000
لیلییلیلییلییلییلیلی کیلییلیلیلیلییلیلیی 
روزمووووووووون مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــ
این بالاییه چی بود دقیقا؟؟؟0_0

مباااااااااااااااااااااارک...
خخخخخ
سلام
منم دوتاشو تبریک میگم
خخخ
سلام
ملسیییی
به امید اون روزی که روز زن رو بهمون تبریک بگن خخخ
خخخخخخخخ
ایششششششالله
شنبه ۲۴ مرداد ۹۴ , ۲۲:۲۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
روزتون مبارک
ملسییییی
مبااااااااااااااااااااارک باشه
ملسییییییییییی
ممنون اجی جان خودم
و منم بهت تبریک میگم
ملسی اجی جونی
ملسی عسلم
به به به به....
روزمون مبااااارررررک
به به به
مبارکه مبارکه
خخخخ عالی بود
ملسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan