...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

طالع بینی شورت

طالع بینی شورت

سفید : شاد و سرزنده

قرمز : عاشق

صورتی : احساسی

سبز : پر انرژی

نارنجی : باوفا

آبی : آروم و با حوصله

مشکی : افسرده و درون گرا

قهوه ای : ر ی د ی بدبخ خودت خبر نداریآرام

من رنگی رنگی شو دارم اونوقت یعنی چی؟ همه ی موارد؟
توچ ند شخصیتی هستی

کلک
من همه رنگشو دارم کدومم حخخخخخخخ 
همش باهمییییییییی
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۲۴ محمد جواد حیدری پرچکوهی
نه توی نظر خودم نوشته بودم، چک کن!
خخخخخخخخخخخخ

ذهنت بدجور دگیره ها
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۱۸ محمد جواد حیدری پرچکوهی
باش!!

واقعن با اون قسمت "بقیه شامل بققیه میشه؟" حال کردم!!!
اها

هاع؟؟؟؟

اسکلم کردی؟؟؟
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۱۴ محمد جواد حیدری پرچکوهی
خودت گفتی خب! من گفتم بقیه رو شامل بققیه می‌شه! گفتی آره!

خربزه رو تن‌هایی خوردی، لرزشو من بکشم عایا؟
من خربزه نخوردم


به خدا نخوردم
هندونه بیشتر دوس دارم
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۱۱ محمد جواد حیدری پرچکوهی
خب، طیف رنگیه پس زمینه‌ت چی می‌شه؟
بابا ولمون کن
گیر دادیا....
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۱۰ محمد جواد حیدری پرچکوهی
:)
^_^
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۰۷ محمد جواد حیدری پرچکوهی
نمی‌دونم چیه ولی باب راس ازش استفاده می‌کنه!
اونو ول کن
اون از همه چی استفاده میکنه
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۶:۰۳ محمد جواد حیدری پرچکوهی
ببخشید آبی ونداک بود!
اصن ونداک چی هس؟؟؟؟؟؟


ماشالله اطلاعات عمومی(توی بخش رنگها)
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۵:۴۶ محمد جواد حیدری پرچکوهی
سبز ونداک!!!!
ونداک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۲۱ شهریور ۹۴ , ۱۳:۵۰ محمد جواد حیدری پرچکوهی
آروم‌م ولی حوصله نداریَم! 

بعد طیف رنگی بیشتر نمی‌شه؟
اوهه


چرا اگه رنگ مورد نظرتونو اعلام بفرمایین...
من شخصیتتون رو ذکر مینمویم
نه فقط این دو تا رنگ داخلش فقط یکیه
بقیه رنگارنگن
اوه اوه اوه
این بیسکویتای رنگارنگ هستن
خخخخخخ
پس با این وضیعت من یه روز عاشقم یه روزم پر انرژی.....
فقط دوتا شورت داری؟؟؟؟



هههههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخ
خخخخخ
سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ , ۲۰:۲۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخخخ خیلی باحال بود
مرسییییییییییی
سه شنبه ۱۷ شهریور ۹۴ , ۲۰:۲۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخخخ خیلی باحال بود
ایولا
میشی جیگر
خعلی خعلی قشنگ بوت
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
واقعا عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
تـو مـاهی وَ مَن ماهیِ این بِرکه یِ کاشی 

اَنـدوهِ بُـزُرگیسـت ، زَمـانـی کـه نَبــاشی 
عاخییییییییی
چ قشنگ
 هع ....  
زاخار بما نمیخوری ...
خخخخخخخخخخخخخخ
هههه

عاره نمیخوره
~~~~ببین رفیق هیشکی درکم نکرد میفهمی؟؟✘یا نه ؟؟ 
خــیـلی ها گـفـتـنـد عاشـــ❤ــــق نــشــو ✘ آخرش جداییه✘✘ 
✘ خیلی ها گفتند اگـــه الان جــداشــی خـیـلی بهـتـره 
خیلی ها گفتند ولش کن تا ولت نکرده✘ بعدش خار و خفیف میشی✘✘ 
ولی هیشکی نگفت اگه بره دق میکنی.... بــخــدا هـیـشـکـی نگـفـت...
لاییییییییییییییییییییک اجی خوشملم
همیشه یادت باشه 
هیچ چیز از هیچکس بعید نیست 

*****~~~~تاحالا شده هندزفری بذاری تو گوشت 
.....دراز بکشی ..... 
آب بره توش خیس شه 
نگرفتی چی میگم ..... بیخیال..... 
اتفاقا گرفتم چیشد...
بعدشم میسوزه
تا حالا 4 بار واسم همچین اتفاقی افتاده
*همه را صدازدم جز خدا ، هیچکس جوابم را نداد جز خدا * 
ههه
همیشه همینه
لایییییییییییییییک
شَهــامَتـــــ میخواهـَــد... 
"سـَــــرد" باشـی و 
"گـَــــرم" لبخَنـد بِـزَنـی...
اوهوم
لاییییییییییییییک
چـــــــــــرا دُنیــــــــــــــــا دیگــــــــــہ جــــــــــــــاے آدمـــــــــــآے ✘مَشتـــــــــــــے✘ نـــــــــــے ؟! 
چـــــــرا تــــــــوے بُـــــغـــضِ بَچـــگونــــــــہ دیگــــــــہ اَشڪـــــے نــــــــــــے ؟!
عاخییییییییی
لاییییییییییییک
غرسق نجاتو خبر کنم؟
خیلیم ربط داره نخیر استیلیا مربوط به یه چیز دیگه اند نه شلوار!
عاره عاره
جهنم و ضرر
اصن هرچی تو میگی
قدیم ندیما پاچه شلوارو قیچی میکردن میشد شورت این قرتی بازیا نبود که خدا این چینیا رو بزنه بهم بشکنن خیر ندیده ها!
ینی من واقعا غرق این حرفت شدم...


چه ربطی به چینیا داره عاخه؟؟؟

به نظر من استیلیا مقصرن

خخخخخخخخ

خخخخخخخ
دوشنبه ۱۶ شهریور ۹۴ , ۱۹:۴۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخ ای بی تربیت
اوا چولاااااااااااا؟؟؟؟؟
فقط شورت طالع بینی نداشت که حالا اونم داره....خدایا به حقِ چیزای ندیده:O
حالا که داره
استفاده کن و لذت ببر
خخخخخ
خخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
خوش حال میشم به وب منم سر بزنی
حتما میام^_^
دوشنبه ۱۶ شهریور ۹۴ , ۱۶:۰۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخ
ههههههههههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخ
ههههههههههههههههههههههه خخخخخخخخخخخخخ
خخخ 
بیـــا بـــه روزم
اوکی
وقتی دنبالی دیه نگو
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:*
بیا دخیا
اوووووووووووووف
گذشت دیه
خخخخ لایک بزی جون
میسی ملوس جون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan