...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من شاخم...1

ببین اسکول . . . ?? 
اونی که تو واسش بال بال میزنی. . . 
من بابام پمپ بنزین داره 

چه ربطی داشت?? 
نمیدونم در کل خواستم بگم 
به ارواح حدم نیستی در جدم? 
?No pv 
ناموسن هولم نکنید بلدم?? 
ولی در کل من شاخم ? 
راستی یادم رفت بگم ...
ههــ....

بابا خعلی شاخی 
شاخ درختی مث تو ندیدم
😂😂😂
پنجشنبه ۲ مهر ۹۴ , ۱۷:۵۱ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخخ
خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
لایک
^_^
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی:)))
بلد نیستی اخه شاخ باشی
p:
پیشته بابا
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
چهارشنبه ۱ مهر ۹۴ , ۰۸:۲۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
داغونیا
من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
شاخ شدنت مباااااااااااااایک
ملسیییییییییییییییییییی
شما که واقعأ شاخ شاخید
هیییییییییو راس میگی؟؟؟
باباااااااااا شاخ
جون دلم؟؟
چه شاخ شدن بت میادااا ;-)
هییییییییییییییییییو
راس میگی؟؟؟
اشک تو چشام حلقه زد...
خخخخخخخخ آفرین
وااااااااای مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan