...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود موزیک ویدیو شهدا ... امیر تتلو

777

برای دانلود به ادامکه مطلب بروید ...


دانلود با کیفیت  1080

دانلود با کیفیت  720

پنجشنبه ۲ مهر ۹۴ , ۱۷:۵۲ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
الان داره دان میشه نیدونم
عافرین دخمل خوف
لااااااااااایک نایسه
مرسیییییییییییی
عالی بود
بععععععععععععععععله که عالی بود
خشمله
فداش شم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan