...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من شاخم ... 2

به بعضیا باس گفت ...

اونی که تو تو گوشیت سیو کردی عشقم ما بش میگفتیم
آبنبات بس که آویزون بود....
نه چیز....

آبنبات که آویزون نیس...پس چیه؟؟؟

...واسا واسا...نگو نگو...صبرکن
یه دیقه...اوووم...آها..

پایه میز عسلی...نن اونم ک اویزوون نیس...

مگس کش؟نه...

تابلو؟..نه نه...ای بابا پس چی بود؟؟؟
اصن اینارو ول کن...قبول کن من شاخم دیگه...

بکش کنار شاخی نشی....

خخخخخخخ شاخ عزیزم بیا رد شوووووووو:)))
خخخخخخخ اوووووووکی
يكشنبه ۵ مهر ۹۴ , ۰۹:۲۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
باباااااااااا شاخ ... 2
خخخخ
اوا
خاک عالم
خخخخ
لاییییییییییییک
مرسییییییییی

شاخ بزرگ

نمیخوای ؟ همینه که هست

هرکی شاخ هست

 دهنشو بست

اوووووووووووووووهوع
لایک
مرسی
شنبه ۴ مهر ۹۴ , ۲۰:۰۴ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خخخخخخخخ
خخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ اجی دیونم
خخخخخخخخخخخ جون دلم؟؟
شنبه ۴ مهر ۹۴ , ۱۷:۵۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخ
شنبه ۴ مهر ۹۴ , ۱۷:۵۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخ
خخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخ
خخخخخخخخ
:))
^_^
بابااااااااا شاااااااخ
پیششششش مام بیا
خخخخ
من قیافه ام شبیه بابای توئه عاخه؟؟؟؟
خجالت داره واقعن
شنبه ۴ مهر ۹۴ , ۱۵:۵۸ خانم عکاس باشی ...
خخخ خدا نکشتت
تو رو قران نگران نباش
نمیکشه
تورو خدا نگران نباش
شنبه ۴ مهر ۹۴ , ۱۵:۵۷ فروشگاه اینترنتی
اون آویزونه چی بود ؟

حسش بود مارو به اسم خرید اینترنتی لینک کن 
نمیدونم

0_0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan