...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دوستان خداحافظ همتون....

787

سه شنبه ۲۱ مهر ۹۴ , ۱۷:۰۵ مهســـــــــــــا ...
بترکی...

نصفه جون شدیم بابااااااااااااا...
من بترکم
چجوری از دلت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟
کثافت قلبم گرفت خخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخ
پس چرا نمردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بزبزی است دیگر....
وااااااااااااااااااا مگه چمه؟؟؟؟
قول بده زود زود بیای ما دلمون خیلی تنگ میشه، 
باووووووووووووووووووووووش
فقط وفقط به خاطر تو
خخخخخخخخخخخخخخخخ خاک تو سرت
خخخخخخخخخخخخخخ خاک تو سر خودت
سر کار گذاشتی منا اعتراف میکنم
خخخخخخخخخخ
عهههههههههههههههههه
اعتراف کن ایشکال نداره
خخخخخخ
خخخخخخ
دسشویی رفتنت توحلقم :/
خخخخ میخوام یه کارایی بکنم تو دستشوئی ها...
بنا بر این اونم تو حلقت
کوووووفت
البته ببخشیدا
^_^

ای بابا یه دستشوئی رفتیما...
دوشنبه ۲۰ مهر ۹۴ , ۱۹:۴۷ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
بیشعووووووووررررررررر
اوا خاک عالم چرا؟؟؟؟

مگه تو دستشوئی نمیری؟؟؟
اجی مردم از ترس اخه
هییییییییی
ببغجید^_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan