...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود موزیک ویدیو آقا کمک کن ... امیر تتلو

7

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود با کیفیت 720

دانلود با کیفیت 1080

منبع : دنیای من

لایک
مرسیییییییی
ایوووووول
ممنووووووووووووووون
واقعا عالیه اجی ایول
مرسیییییییییییییییییییی
جمعه ۲۴ مهر ۹۴ , ۱۵:۴۵ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
ارزشه دان داره؟
خودم هنوز ندیدم
ولی فک کنم داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan