...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

قیافه پسرا در سن بلوغ

876

بی ادب
خودتی
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۴۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اصلنم حقیقت نی
چرا حقیقت محضه
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
دوست ندارم این پستتونو
حقیقته دیه
من بینی ام فابریکی مادر زاد خوشگله . همه بهم میگن بینی ات را عمل کردی و من هم میگم نه فابریک خوشگله
اوهوع بابا فابریک
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۰ آبان ۹۴ , ۱۳:۳۸ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخ لایک
خخخخخخخخ مرسی
نه همشون@_@
اکثرشون
وای عالی بود
خخخخخخخخخ
مر300000000
خخخ
لااایک
مرسیییییی
دقیقا
خخخ
^_^
هههههه.خخخخ
خخخخخخخخخخ
جمعه ۸ آبان ۹۴ , ۰۰:۱۱ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
خخخ اخ گفتییی دقیقا
خخخخخ :)))
خخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخ
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan