...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

من خعلی شاخم 3

اروااااحِ خاک باغچمون
نیستے تا پاااچَمون ....

الله اکبر...
یا خدا چقدر شاخم من0___O

حرفام بوی خون میده ...

دوست عزیز
در صورتی که بازدید کننده سایت شما کمتر از 200 نفر باشد . چنانچه بعد از یکماه بیشتر نشد از لیست حذف و به لیست سیاه اضافه میشوید . برای بالا رفتن آمار بازدید کننده باید تلاش کرد 
 آیا میدانید موثر ترین روش افزایش بازدید کننده واقعی ، تبادل بنر می باشد ؟ با بالا رفتن آمار سایت خود میتوانید به درآمد سهل و آسانی بدون کمترین سرمایه گذاری برسید فقط کافی است طبق آموزش داده شده در سایت زیر بنر خودتان را فعال کنید . عضویت به تنهایی کافی نیست ، فعال شدن بنر شرط لازم برای افزایش بازدید کننده می باشد. این یک واقعیت است
درصورتی که آمار سایت شما بیشتر از 500 نفر باشد ، علاوه بر هزار امتیاز  عضویت هزار امتیاز هم اضافه داده میشود

به چند دلیل ما بهترینیم
داشتن 2000 سایت عضو لینک باکس ه بنر شما را نمایش میدهد
تا زمانی که نمایش ندهید ، نمایش داده نمیشوید

http://2baner.ir

برای اینکه بازدید کننده بیشتری داشته باشید در سایت زیر عضو و فعال شوید
http://Lbab.ir
http://popup.Lbab.ir
اگر فقط یکماه امتحانی فعال باشید میزان اثر گذاری در مقایسه با دیگر سایتهای مشابه شما را شگفت زده خواهد کرد .
چیزی را از دست نخواهید داد پس شک نکنید خواهشن

برای اولین بار اسپری تاخیری ویگا 180 هزار واحد اصلی آلمان 
برای خرید پیام بدهید 09173246301

جمعه ۱۵ آبان ۹۴ , ۲۱:۱۹ دانشنامه دفاعی
خدایا توبه!
خدا:اوکی
خخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخ
آپیدم
قدم رنجه
حتما
جمعه ۱۵ آبان ۹۴ , ۱۸:۳۸ آقای سر به هوا ...
خیلی اصن :دی
^_^
پاشو بیا تو بوف
اوووووووووووکیییییییییی
خونooooooooooooooooooo
یسسسسسسسسسسسسسس
جمعه ۱۵ آبان ۹۴ , ۱۱:۳۸ مهســـــــــــــا ...
 خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan