...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ اگه حالیت بود ... امیر تتلو

876

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

لایک
مرسی
هورا هورا
فداتشم اجی
عالییییییییی
مرسیییییییییی نفسم
مهدیه جون منو بلینک
اینم وبه جدیدمه خوشحال میشم بیای:)
مرسیhttp://ashkeshq.blog.ir/
باشه عزیزم
صداش خوبه ولی نه خودشو قبول دارم نه تکست آهنگاشو
من همه چیشو قبول دارم همه چیشو
لایک
مرسی
لاییییییییییییییک
آهنگ جالبی بود شرح حال برخی افرادی بود که در اطرافم بودند و هیچ چی حالیشون نبود و نیست و فقط ادعا دارند ولی طبل تو خالی اند و احمق
بهترین اهنگ بود
خییییییییییییلی خوب بود فداش شم الهی
زیبا بود ممنونم
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan