...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آلبوم ممنوع ... امیر تتلو

77

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

دانلود آلبوم به صورت یکجا  "320"

دانلود آلبوم به صورت تک تک "320"

دانلود البوم به صورت یکجا  "128"

دانلود البوم به صورت تک تک  "128"

بعضی ها زیر زمینی اند چون رو زمین راهشون نمیدن خخخ
کس نگو باوا

تو مگه به خیال خودت زن نگرفتی
گورتو گم کن برو دیه
برنامه بچین نبینمت دیه مرتیکه
اینکه دیگه به این وب سر نمی زنم خدا را شکر
و خدا را شکر که با یه دختر خیلی با تربیت وخوب و با شخصیت ازدواج کردم . من که خوشبخت شدم باهاش .ولی خدا به داد شوهرای شما دخترای لوس و لوده برسه . بای برای همیشه 
هرررررررررررری باوا
خفه شو جنده . مادر تو خراب بوده که توی بی تربیت را پر انداخت لیاقت شما ها همون تتلو های زیر زمینی است . تو هم باهاش می رفتی
ببین تا شل وپلت نکردم لشتو از توی وبم بکش بیرون.
دیگه ام این ورا پیدات نشه مرتیکه هیز.

به کون سوزیه تو و امثال توام که شده
خداروشکر دیگه نمیره :")

شرت کم.
دیه نبینمت.
این لینک را بخون تا نظر مردم را درباره تتل بدونی خخخخ
http://www.morahem.com/majale/prince-of-persia-is-tataloo-photo/
خفه شو
بی شرف مادر خراب
اهنگ ممنوع و مامان تو عالی بود عشقه منه
همشون جیگرن
منم به شخصه
اگه حالیت بود و تو نمیفهمی رو دوس داشتم

درمورد سعید اینجوری حرف نزنین لطفااااااااا

:(
لایک
عااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییه
ملشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴ , ۱۴:۰۱ آقای سر به هوا ...
ماشالله هر روز موزیک میده :دی
ماشالله
ولی این البومشه
لایک
پنجشنبه ۱۲ آذر ۹۴ , ۰۹:۱۳ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
خوب بود
مرسی
عاشقشم
محمد بهش حسودی میکنه حخخحححححح 
نفسمه همه زندگیمه
امیدوارم هرگز بیمار نشی شب باید برم بپرم راحت شم اره شاید...شاید...من نه عقده ی عشق دارم نه نامزدفانتزی من یه ادمم بایه نامزد واقعی اسم واقعی هرکی می خوادباورش شه هرکی هم نمیخوادبه درک ابجی جون خوبی می نویسم چش هرچی حسوده کورشه
ایشالله که خواهرت خوب میشه
کور شه چششون ایشالله
به به ممنونم
خواهش میکنم
ابجی اعصابم بهم ریختس سرطان خواهرم اوت کرده من بایددوباره ازمغز استخوانم به خواهرم پیوند بدن این روزسرم خیلی شلوغه هرچندساعت باید برم براپیگیری خواهرم دعاکنیدخواهش می کنم دعاکنیدزندگیم الان تو icuسوس دعاکنیدلیدابیمارستانه شمافقط دعاکنید
باوشه بابا دعا میکنم
ایشالله خوب شه
دلم نیومد نیام فقط چون تو گفتی مرسی از ابجی خودم مرسی از پسرخوب راستی این فاطیمادوستته تو وب سعید اصلن منظورم ایشون نبود بااین حال اگه به ایشون بر خورده عذر می خوام ابجی این سعیدxحرفای نافرمی به لیدازده الان لیداگریش گرفت تابه حال به اون از گل نازک تر نگفتم سر این که به اون عوضی فهش دادم دعوامون شد حالابچه داره به لیدافهش میده بدبخت نشسته کل کامنتارو خونده بیشعور...فدات بابای
نععععععععععع
سعیدو وللش باوا این اصن قاط زده
عههههههههه
آخییییی....
چهارشنبه ۱۱ آذر ۹۴ , ۲۲:۴۳ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
خخخخخ
اسمش ممنوعه !من فکر کردم داری کار فرهنگی میکنی میگی دانلود نکنیم
دانلود آلبوم ممنوع است مثلا !
خخخ
بی نظیره
خییییییییلی عالیه
توصیه میشه
فدای عمو تتل
قررررررررررررربونش برم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan