...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

تا اطلاع ثانوی خداحافظ

تا اطلاع ثانوی خبری از بزبزی

در اینجا نخواهد بود...

به دلایلی که گفتنش

در اینجا اشتباسگریه

7

به همین راحتی نامرد این طوری نامرد چراگفتی اطلاع ثانوی یهو میگفتی واس همیشه ساعت٢٢:١٨تااطلاع ثانوی منتظرتم بای
اخه کجابرگرد برگرددوباره پیشمون اخه بی تو هرگز...بی خیال برو راحت باش این منم که فقط واس تو وبچه هاموندم برو باشه...
شنبه ۲۱ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۳ دختر مهتاب من زنده ام
کجااااا میری نروووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه ۲۱ آذر ۹۴ , ۱۱:۲۸ مهســـــــــــــا ...
ینی چیییییییییی؟

کجا آخه؟
منتظر برگشتتیم :)
مهدیهههههههههههههه اجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
چراااااااااااااااااااا
حق نداری بری کثافت
جمعه ۲۰ آذر ۹۴ , ۱۰:۲۱ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
اجی نروووووووو
ای بابااااااااااا
من گفتم هرکی بره شما دیگه نمیری!!
بااااشه
هرجا هستی موفق باشی
منتظر بازگشتیم
جمعه ۲۰ آذر ۹۴ , ۰۴:۰۸ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خداحافظ
بزبزی کجا؟؟
چرا؟؟
امیدوارم زودی ببینمت
وا کجا میری؟چرا میری؟خاک ب سرم چرا بمیری؟توضیح بده مادر
اى واااااااااااى بزبزى جونم کووووووجاااااا اخه 

هرجا هسدى خوش باااشى و موفق و روزگار بکامت

امیدوارم دوباره برگردى و ببینمت دوست خووبم 


مراقب خودت باش
خودافظ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan