...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

معلم ادبیاتا

89

کاملا موافق
:)
خخخخخخ آره
:)))))

خخخخخخخخخ

کاملا موافقم

خخخخخ
^_^
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۲۱:۲۸ دختر مهتاب .....
وااااااااااالا دقیقه گفتنت
:)))))
خخخخخ شک نکن انرشم میگفتن ارایه ادبیش هم پیدا کن
خخخخخ شک نکن انرشم میگفتن ارایه ادبیش هم پیدا کن
والللللللللللا
خخخخخ.واقعا
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۱۲:۵۴ مهســـــــــــــا ...
هههههه

اره بخدا...
:)))))))
بهترین ابجی مجازی دنیاهرچند تابه حال بم نگفتی داداش ولی بازم أجیمی دوست دارم یه دنیاالان دوس دارم بیام بادستام لبای نازتو بکشم بعد ماچش کنم بهترین من واس همیشه خداحافظ قول بده فراموشم نکنی
مرسییییییی
کلا نمیگم به هیشکی داداش...

هییییییی. استغفروالله

گه نخور,خدافظ و...


واه کجاتازه اومدی هههههه ابجی ناناز خودم
:)))))))))

میدونستم همینو میگی
شنبه ۲۸ آذر ۹۴ , ۰۰:۰۷ سرباز جامانده
عه بزی اومدی؟ عاقا ما ی دبیر ادبیات داریم هم از لحاظ اخلاقی خوبه هم اطلاعاتی.عوضش سال دوم یکی داشتیم معنی شعرارو از رو کتاب میخوند.میفهمییییییی؟شعر نمیتونست معنی کنه
یا حضرت عباس

مدرکش چی بوده؟؟؟؟
دقیقا....:-)
ولی ما یه استاد ادبیات داشتیم خیلی عزیز بود
آبرو واسه شاعرا نذاشت:-)
طرف داره میگه خال یار اینا میگن نه متظورش فلان بدبختیه :-)
اوه اوه
اون دیه حسابش جداس
خخخخخخخ
وای گفتی
^_^
خخخخخخ
واالااا
:))))))
دست خودشون نی ابس شعر خوندن قاط زدن ...چه عجب شوماهم اومدی
اوهوم موافقم

میخوای برم؟؟:(
دقیقا...
نمیدونم فازشون چی بود واقعا...
هیییییییییییی
همین الان یادت کردم
مرسیییییییییییییییی که اومدی
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی...
جمعه ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۵:۵۱ علیرضا علیرضا

بسم الله رحمن رحیم

سلام دوست عزیز وبلاگ بسیارخوبی داری ومن ازمطالب سایت شما بسیارلذت بردم.

لطفا وبلاگ مارا لینک کنید وخبردهید تا شمارا لینک کنم.

مارابانام حسینی ها

وآدرسkenary.blog.ir

لینک کنید

خداحافظ شما باشد.

جمعه ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۵:۴۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
آخ گفتی😂😂
:)))))
جمعه ۲۷ آذر ۹۴ , ۱۵:۴۶ مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
آره والا‌:)))))
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan