...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خدا بیامرزه...

87

اااای گل گفتیاااا
😝😝😝😝😝😝
منکه اصلا حوصله ی خودمم ندارم چه برسه به درس خوندن...
درس خییییییییلی چیز بدیه
خیییییییییییییییییییلی...
جمعه ۴ دی ۹۴ , ۱۲:۰۴ دختر مهتاب .....
ایولاااااااا دقیق گفتی
مرسیییییییییییییییییییی
خخخخخ الفاتحه
:))))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پنجشنبه ۳ دی ۹۴ , ۱۰:۴۰ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
 همین طوره    دقیقا
لایــــــــــــک
^_^
مرسیییییی
چهارشنبه ۲ دی ۹۴ , ۲۳:۳۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخ واقعا خدا بیامرزه
خخخ اوهوم
واقعا :-))
:))))
چهارشنبه ۲ دی ۹۴ , ۲۱:۴۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخخ
واقعاً
خخخخخخخ
^_^
دقیقا
^_^
چهارشنبه ۲ دی ۹۴ , ۲۰:۴۸ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
خخخخخخخخخخخخخخخخ
فدات شم:)))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
^_^
kh kh kh kh

like
میسییییییی

خخخخ

 زدی تو خال

خخخخ
نه بابا!!!
من که فقط عکساشو نگاه میکنم
بهترین کارو تو میکنی
خجالت بکش کنکورو چجوری میخوای بدی؟!!! امتحان ادبیاتو بالاخره دادین؟
فک کنم واسه زمان ما کنکور برداشته بشه
ادبیات نع ولی قران عاره
هه آره واقعا
:)))))))))
چهارشنبه ۲ دی ۹۴ , ۱۷:۲۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخ
چهارشنبه ۲ دی ۹۴ , ۱۷:۰۰ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخخخ:)
سلام :)
وبلاگ زیبایی دارین :)
ممنون میشم به وبلاگ منم بیاین و نظر بدین و دنبالم کنید.
اگر مایل به تبادل لینک هم بودن بهم اطلاع بدین...
مرسی :)
موفق باشین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan