...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دیوونمون کردین

765

راس میگی بخداااااااا یه وضعی شده!!!
:)))))))
وای این خیلی واقعی بود :)) 
چندروز پیش با چندتا از دخترای فامیل رفته بودیم رستوران من هرکی رو می گفتم +20 سالشه اونا می گفتن 14 سالشه
علم تشخیص سن دخترا هم فقط دست خودشونه باور کن :D
نصف عمرشون واسه ارایش میگذره
خدارو شکر که من اینطوری نیستم
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۱۱:۰۷ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
خخخخخخخخخخخخخخ اوخی
^_^
دیوونه یا دیمونه؟؟؟:)))
اصلش که دیوونه
ولی این نوشته دیمونه
جمعه ۴ دی ۹۴ , ۱۲:۰۳ دختر مهتاب .....
واقعااااااااا چی بگیم حرفی نداریم
^_^
 :))))))))) لایــــکــــ
:)))))))) ملشی
خخخخخخ
پنجشنبه ۳ دی ۹۴ , ۱۹:۰۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
واقعا
خخخخخخ دقیقا
خخخ ^_^
خخخخ ب روزگار بگو اجى
خخخخ چشم
پنجشنبه ۳ دی ۹۴ , ۱۵:۳۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخ
واقعاً
خخخخخ^_^
وااالااااا
همینو بگو
به قول خودت همینو گفتم
پنجشنبه ۳ دی ۹۴ , ۱۳:۱۳ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
اره خخخ
^_^
پنجشنبه ۳ دی ۹۴ , ۱۲:۵۵ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
😂😂😂
:))))))

والله به خدا

ما یه معلم داریم درواقع 45 سالشه ولی اگه ببینیش میگی 20 سالشم نیست

جوووووووووون
خوش به حالتون
,rوقتی به این فکر میکنم که تاحالا به چندتا مامان تیکه انداختم عذاب وجدان میگیرم 
تقصیر خودشونه خب
اوخ اوخ اوخ اوخ
هیییییی

موافقم بات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan