...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ نوبت منه ... امیر تتلو & پیشرو & دوزخ

7

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۰۹:۵۰ مهســـــــــــــا ...
تو گوش توام هَ؟
توگوش منم هَ.
توگوش همه ہَ.

ای جووووووووووووووووووووووووووووووووون دلم
اینم جالبه گوش بده :

http://www.behmelody.ir/1393/05/آهنگ-زیبای-هیچکس-بنام-یه-روز-خوب-میاد/

البته می دونم بزرگان مشکل کمبود وقت دارند ولی یه دونه کاری نمیکنه :دی
^_^

چشم حتما
لایک
وقتشه برام بمیری
واسه دیدنه من وام بگیری

ای ول خوشم اومد از یه تیکه ، از زبان من میگه
چ عجب!!!!
یه روز خوب میادم قشنگه ;) 
نشنیدم...
شنبه ۵ دی ۹۴ , ۱۱:۰۶ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
^_^
:))
وقتشه برام بمیری
واسه دیدنه من وام بگیری
این ی تیکه ش خیلی باحال بود ولی کاش با پیشرو نمیخوند
^_^
پیشرو که خوبه
من یه حس بدی به دوزخ دارم
جمعه ۴ دی ۹۴ , ۱۶:۳۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چه شود :دی
0_0
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan