...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

گلهای فرش...

867

فرشمون ۱۲۴ تا گل سفید داره
۸۸ تا گل سفید ریز
۳۶ تا هم گل سفید درشت
مدیونید اگه فکر کنید دارم درس میخونم

.

.

.

* الان دوساعته دارم تو اینترنت دنبال طنز شب امتحان میگردم

که واسه شوما ها پست بذارم....

حالا توقع من از شوماها اینه که دعا کنین فردا امتحانمو خوف بدم

باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آرامآرامآرام

* خداوکیلی حسش نیس درس بخونم....

اصن تو روز نمیشه درس خوند, قبول دارین؟؟؟؟

* راستی ولادت حضرت محمد"ص" و امام جعفر صادق"ع" رو هم تبریک میگم

:))))))))
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۳:۲۵ محمدرضا گلزاری
عالی
:)
شنبه ۱۲ دی ۹۴ , ۱۲:۱۱ دختر مهتاب .....
منم شب درس میخونم خخخخخخخ
به به عشق است تفاهم
پنجشنبه ۱۰ دی ۹۴ , ۱۳:۱۴ مهســـــــــــــا ...

ایشالا موفق شی

 

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی
خخخ من که فعلا در حال ریدن هستم
ما همه درحال ریدن هستیم
خخخخ
سلام
قالی ما 46843 تا ریشه داره
خخخخخخ
.
.
ببخشید من دیر رسیدم
امتحان چی شد؟
.
.
تبریک هم پساپس میگم
سلام
شوما دیگه بدجور غرق درست شدی
خخخخ
.
.
خوب دادم
خداروشکر
.
.
مرسییییی همچنین پساپس
درس نخونده چ جوری میخوای نمره خوب بگیری؟
نع دیگه خوندم
تا صبحم شده بیدار میمونم میخونم
البته برا امتحان بعدی
چهارشنبه ۹ دی ۹۴ , ۱۶:۲۳ آقای سر به هوا ...
یاد خودم افتادم :)))
عاخیییییییی:))
حس درس هست اما وقت کمههه
برای من حس درس نیس
وقتمم کمه تازه
چهارشنبه ۹ دی ۹۴ , ۱۱:۲۴ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
خخخخخخخخخخخخخ عیدت مبالک
خخخخخخخخخخخخخخ
فدات عید توام مبارک اجی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خخخخخخ
.
.
.
.
.
منم تبریک میگم
ایشالا موفق شی
ممنون






مرسی همچنین
خب کتابا که فرق نمیکنه آخرش باید کتاب درسی تدریس بشه.فقط بسته ب نوع ممدرسه حجمش یکم فرق داره
کتاب درسی عاخه هیچیییییییییییی نداره
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۲۳:۵۲ سرباز جامانده
الان ی مسعله ای پیش اومد واسم.من علوم راهنمایی رو بخشاشو جدا کردن؟!
من تو نمونه دولتی درس میخونم
خخخخخخ
اصن کی درسو اختراع کرده وقتی هیچوقت حسش نیس؟؟؟؟

تبریک ...:)
ان شالله همه امتحاناتو با موفقیت و نمره های خوب پاس میکنی:)
آهان همینو بگو
دیگه واقعا دارم کم میارم

همچنین:))

مرسییییییییی توام همینطور
اره فقط شب انگار مغز ادم فعال میشه

دعا میکنم ب شرطی ک دعا کنی منم خوب بدم

بعدشمممممم اولی و دادم

جیییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

2000000000000000000000000شدممممممممممم

برا ایشونم دعا کنین
من سومی رم دادم
جییییییییییییییییییییییییییییییغ 0 شدم
ولی نه فیزیکمو خوب دادم

ان ئ شاالله اجیم فردا 20 بگیره

مبارک باشه عزیزم

وااااااااای خدا از دهنت بشنفه
مرسی عزیزم همچنین
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۱۶:۱۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ ایشاالله قبول بشی
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
منم دارم برا منم دعا
عیدت مبارک
برا ایشونم دعا کنین
باوشه پس توام دعا کن
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۱۶:۰۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
سلام
ان شا الله امتحانتونو خوب بدین
منم بهتون امروزو تبریک میگم
ممنون شوما هم همینطور
مرسی , همچنین
سلام آجی

ان شاء الله موفق شی

+ تبریک میگم عید رو 
سلام عزیزم

مرسیییییییییی

ممنون همچنین:)))
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۱۵:۱۷ سرباز جامانده
من فردا امتحان دیفرانسیل دارم و خیلیششششش مونده. واس منم دعا کنین بزی جان امتحان چی داری؟
واسه ایشونم دعا کنین
فردا زبان داریم خیلی سخت نی
ولی شنبه زیست داریم اون یکم سخته
ولی شوما دعا کن
خخخ مثل من
:))))))))))))))
ما طنز شب امتحان شما رو نمی خواهیم برو درستو بخون
حسش نیست چرا برای من حسش هست 20 ساله
دارم درس می خونم برای شما حسش نیست
اه خسته شدم از این حس نداشتناتون
(خنده)

عهههه وظیفه ی من شاد کردن دل شوماس
به خدا حسش نیس
نمیدونم چجوری توضیحش بدم
سلام دوست عزیز خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه سایت اختصاصی کار میکنم
بیا اونجا منم سایت دارم بهت کمک میکنم
http://nex2tafrih.binblog.ir/
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دقیقا
^_^
سه شنبه ۸ دی ۹۴ , ۱۳:۲۱ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
عیدت مبارک :-)
مرسییییییییییییییییی
همچنین
برامنم حسش نی دعا کنید برام خخخخ
دوستان برا ایشونم دعا کنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan