...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

وقتی مامانم میگه ...

543

دعا پیلیییییییزززز

دعاهاتون خیلی خوب میگیرهخجالتی

میگن آهنگای امیر تتلو یه قطع نخاع رو شفا داده...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یارو از رو ویلچر پا شده ضبطو خاموش کرده!!!!😂😂😂😂😂


الآن بخندم یا برینم؟؟؟
اصن بزن با خنده هات شل و پلم کن ههه عشقه ب خدا 
ب قول عمو روزای خوبو میبینم واسه هممون 
عاخ عاخ عاخ فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااش بشم الهی

اونایی که فک میکنن زرمگن فک میکنن زرنگن (میدونم ربطی نداشت دی:)
دوشنبه ۲۱ دی ۹۴ , ۲۱:۳۶ دختر مهتاب .....
لایک
شنبه ۱۹ دی ۹۴ , ۱۱:۴۵ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
سلام اجی بیا بحرفیم
چششششششششششم
پنجشنبه ۱۷ دی ۹۴ , ۲۲:۱۶ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ان شا الله موفق باشید
مرسی ممنون همچنین
پنجشنبه ۱۷ دی ۹۴ , ۲۰:۵۰ آقای سر به هوا ...
عمو جلف !
خودتی بیشول
خخخخ

منکه دعامو کردم دلمم پاکه دیگ گند بزنی گردن خوووووودت

ولی خوداروشکر انگار توام دلت پاکه تا الان همرو خوب دادم:)
خخخخ

قربونت دعا مام گنده

اصن انگار دعا تو فضای مجازی وعنی واقعی معجزه اس
پنجشنبه ۱۷ دی ۹۴ , ۱۷:۰۵ مریم سادات موسوی
بامزه بود
ممنون
دعای مامانه دیگه.هرکاریش کنی میگیره :-))
0_0
پنجشنبه ۱۷ دی ۹۴ , ۰۹:۴۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
خخخخخخخ
خخخخخ
خخخخخ
:)))
:))))))))
با حال بووت
ملشییییی
خخخخخخ
باحال بود
خخخ
میسییی
خخخخخخخخخخخخخخخخ
جالب بود
مرسییییییییییییییییییی
شوخیدم.من مستجاب الدعوه نیستم ک.ول دعا میکنم اگ ب صلاحته اتفاق بیوفته
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی....
خخخخخخخخخخخخخ چشم
خخخخخخخخ فدات اجی
خخخ در چه مورد؟نکه من مستجاب الدعوه ام میخوام دقیق دعاکنم برات
خصوصیه عاخه
خخخخ
خخخخ
حتماااااااااا
مرسی عزیز دلم
چهارشنبه ۱۶ دی ۹۴ , ۱۳:۴۶ مهســـــــــــــا ...
خخخخخ لایک
مرسیییییی
مطالب خوبی دارید خوشم اومد واقعا مطالبی جالبی دارید. 
مرسییییییییییییی ممنون نظر لطفتونه
چهارشنبه ۱۶ دی ۹۴ , ۱۳:۴۱ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
چشم دورت بگردم
فدات شم الهی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan