...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

آخرین امتحان

66

.

سر امتحان استادها سوالاتی میدن که ما تا حالا ندیدیم ؛ گریه
در عوض ما هم جواب هایی میدیم که اونا به عمرشون ندیدن !!!!آرام

 

.

.

.

* فردا آخرین امتحانمونه و خلاص

.

* ولی خدایی هیچ حسی به تموم شدن امتحانا ندارم

خب که چی امتحانا تموم میشن دوباره باید بشینم

عین سگ خر بزنم....

.

* همه چی خوبه ولی نمیدونم چرا حالم بده !!!

خخخخخخخخخخ
نهههههههههه دلم نمیاااااااااااااااد
:"((((((((

پس چرا میگی دل منو خون میکنی؟؟
عههههههههه 
من که نوشتم نداشتم چرا شده داشتم؟؟؟
اررررررررررره من دیگه از شر امتحانا خلاص شدم و دیگه امتحااااااااان نداشتم و نداااااااااااااااااارمممممممممم :)))
خب چیه؟؟؟؟
اومدی فوز دل بری واسه من
خداوکیلی از دلت میاد ؟؟؟؟ :((((
من اینجا بمیرم از غم تو بیای بگی من امتحان ندارم...
من هنوزم با به یاد آوردن ایام امتحانات کابوس می بینم
استاد حسابان رو می بینم که داره دنبالم میدوه و میگه حسابان هنوز امتحان ندادی؟
درسهای ماهم امتحان های سخت داره که الان تموم شده و فقط کابوس هاش مونده
ان شالله امتحان های شما هم تموم میشه اما کابوس و خاطراتش فکر نکنم ....
:))
اوه اوه
خدارو شکر هنوز به حسابان نرسیدم

کابووووس
صبا از خواب پامیشم
جای صب بخیر نکات درسیی که دیشبش خوندمو
بلند بلند داد میزنم
o_O ولی من کتاب دوست دارم.فقط از امتحان بدم میاد
کتاب فقط رمان
رمانم فقط ترسناک و عاشقانه

من هم از امتحان هم از درس بدم میاد
چه حس و حال عجیبی ...
اوهوم
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۲۰:۵۹ مهســـــــــــــا ...
اجی من چرا حالش بده؟هاااان؟
غلط کرده هرکی حالتو بد کرده...
خودمم نمیدونم چمه....
:))))) فدات بشم
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۲۰:۱۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
اخیツ
0_0
منم از کتابام حالم بهم میخورررررررررررررررره.
کتاب....است:-)
اکثرا همینیم

کااااااااااملااااااا موافقم
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۱۸:۵۴ آقای سر به هوا ...
من و سربازی :|
:))))
عاااااااره باواااااااا به ماهم میگن باس مث خررررررر درس بخونین:(((
خیییییییییییلی بده

اصن ادم حس میکنه انداختنش توی یه چاردیواری کوچیک
که هیچ راه خلاصی ام نداره

جز تابستوووووووووون:)))))))))))))))))))))
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۱۶:۳۹ محمد مهدی قربانی
ما که ریاضی  رو دادیم و خلاص...
البته روز از نو ...
ریاضی خیلی راحته
:)
ای یه هفته آخر بنده به شخصه، آن چنان مثل خر سگ می زدم که خودم هم تعجب کرده بودم...
این یه هفته اخر امتحانای راحتی انداختن واسمون
فقط یه دونه دیه مونده
اوهوووووووووووم
من که اصن امتحان داشتم اخیششششششششششش

موفق باشی 

منظورت اینه که امتحان نداشتی؟؟؟؟

الان من خیلی مبهم برام پیش اومد
نه ینی ابهام برام پیش اومد...
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۱۱:۵۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خوش بحالت من هنوز دوتا دیگه دارم
دوتا که چیزی نیییییی
   اگه اینقدر بدتون میاد..
   چرا پس خوب درس میخونی ..
  و خوبم قبول میشی..هآآ
فقط به عشق پولدار شدن در آینده
و حس وظیفه شناسی
ولی من بغیر از فردا دوتا دیگ دارم موفق باشی.فردا بعد امتحان خوش بگذره
ایشالله خوب بدی ینی عااااااالی بدی

یه سری برنامه ها چیدم که قراره خوش بگذره
سه شنبه ۲۲ دی ۹۴ , ۱۱:۲۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
منم بهم میخوره
:((((((
اخیییییییی بخاطر اینکه به امتحانا عادت کردی نترس ترم دوم در پیشه:)

عاره باوا مام فردا اخریشه تموم شه یه چننننننننننن ساعتی فققققققققققققققققققققققط شادی میکنمااااااا 

بخودا پوکیدیم بس درس خوندیم

ولی من درس دوس
:))
عاخه توی ترما هم به ما میگن عین سگ بخونیم

:((  خوش بذگره اجی

منم

نعععععععععع درس خییییییییلی چیز گندیه
ما هم 3 تا دگ میدیم و خلاص
سه تاااااااااااااا

خب همینم جای شکر داره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan