...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

تمووووووووم شد...

56

.

آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :
بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا … آرامآرام
آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته متعجبمتعجب

.

.

.

* عاشق شدم...عاشق غرورم

اصن من کشته ی این غرورمم

آفرین آفرین از خودم خوشم اومد

.

* دوباره از هفته بعد باید عین سگ بشینم درس بخونم

به جای یه درس باید چهارتا درس بخونم هرروز....

.

* بیاین همه مون باهم دعا کنیم تابستون زودتر بیاد...بوسه

سلام اگه من رمز وبلاگم به شمابدم میشه واسم پست وعکس بزارین باتشکر چون بلد نیستم
نمیدونم0_0
ههههههه    سلام وب خیلی خوشکلی داری پستاتم عالیه 
آره واقعا این تابستون بیاد  همگی باهم راحت شیم
مرسی
ممنون اوهوم
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۲۱:۳۹ دختر مهتاب .....
زود بیا زود بیاااااااااا تابستون تابستون منتظریم منتظر ههههههه
عاره راست میگه بدوووووووووو بیااااااااااااااااااا منتظریم ما همه
خب چند تا تجدید آوردی؟
خخخخخخ
خخخخخخخ

به سلامتی همشو


نع ولی خیلی خوب دادم
نه هرچی زود تر بگذره به کنکور نزدیک تر میشیم ......

کنکور نمیخوام ////...... درس و کنکور خر هستند .... خخخ
کنکووووووووووووووووووووووور :"(((((((((((

نععععع تا اون موقع کنکور برداشته شده
عاره باوا اونا که خر بودن
پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۱۷:۲۲ آقای سر به هوا ...
همه الکی خوشحالا :دی
:))))))
خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)
پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۱۰:۴۶ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
من شبنه تموم میشه
ایشالله 20 شی اجی جونم
پنجشنبه ۲۴ دی ۹۴ , ۰۹:۲۶ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
منم دلم خیلی تنگ شده برای تابستون
یعنی بازم میبینیم
مثه همه
باید ببینیم
چهارشنبه ۲۳ دی ۹۴ , ۱۸:۲۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخخخ
اخی عزیزم خسته نباشی
انشاالله همشو خوب امتحان دادی.
دعا میکنم تابستون زودتر بیاد.نه واسه خودم واسه شماها چون میدونم بهترین زمان واسه دانش آموز تابستونه.این همه انرژی باید خالی بشه بالاخره.چه زمانی بهتر از تابستون:-)
هرچند من خودم تابستونم دانشگاه دارم و گرمه ها:-))
ولی خب خودمم همسن شما بودم نیاز مبرمی به این فصل داشتم:-)
مرسییییییییییییییی عزیزم
ممنون
دستت درد نکنه عزیزم
اوهوم تنمها زمانش همون تابستونه
الهی بمیرم
واقعا دارم دیوونه میشم تابستون میخوام
اوهوم ماله مام با تلخی تموم شد با تلخـــــــــــــــی

اوخی الهی 

خودایا تابستووووووونو بفرس
:((((((((((


فداااااااااات

الهی آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
من دوتا دیگ دارم.امتحان امروزمم نسبتا خوب بود.ولی از بی خوابی و خستگی دارم می میرم
ایشالله اون دوتام زود تموم میشه
خداروشکر
منم مثه توام
فردا اخریشه :)
عالی بدی ایشالله
تابستون ؟ 
تابستون کجااااااااااایی بیااااااااااااااا
تو راهه
خداکنه زودتر بیاد
چهارشنبه ۲۳ دی ۹۴ , ۱۲:۰۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
مال منم تموم شد :)
منم همینطوووووووووور:)))))))
مال منم امروز تموم شد
عههههههههههه
چ تفاهمی
منم همینطور
تابستون که مهم نیست من یک استاد دارم تابستونا هم برام درس میذاره برای من هیچ راه فراری نیست
احتمالا خودکشی بهترین راه باشه

اوهوم
ترک تحصیلم که بعید میدونم بشه
خخخخ ... خدایا این تابستون رو برسون که منتظرانش واقعی هستن ...
الهیییییییییییییی امیییییییییییییییییین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan