...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

اتاق تا آشپزخونه

676

سه شنبه ۲۹ دی ۹۴ , ۲۳:۳۷ 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
خخخ
ی چیزیه شبیه طناب ک ازش میگیری سُر میخوری ツ
خواستی تو گوگل بزن عکساشم نگا کن
اهاااا
ازونا رو میگی فهمیدم..
تله کابین سرعتش کمه ؛ راپل بزن کیفش بیشتره :)))
عههههههه
راپل چیه؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شنبه ۲۶ دی ۹۴ , ۱۰:۲۲ مهدی ابوفاطمه
باریکلا
من از این طرح های نهایت بیش فعالانه ( با نگاه مثبت ) خوشم میاد
بله
بعضی ها که واقعا بیکارن ...
مر3000000000000

:))))))

اوهوم
منو لینک کن لینکیدمت
لینکت کرده بودم
ولی عنوانتو تغییر دادی من تغییر ندادم

که الان تغییرش دادم:))))
خخخخخ.والا بی کارن خخخخخخ 
مادرم ک ب من میگه گشاد 
از بس تنبلم پانمیشم حتی اب بخورم  
آب   !!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینکه چیزی نیس

من پیش اومده تا دو روز غذا نخوردم حوصله نداشتم
خخخخخخخخخخ
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۲۱:۳۸ دختر مهتاب .....
عجب دوره ای هااااااااااااا
اوهوم ....
خخخخخخ خخخخخخ
این چه وضع خنده س؟؟

درست بخندید عاقا
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۱۶:۱۸ سرباز جامانده
اصن نابودم کردی
اوا چولا؟؟

همچین میگه انگار وضع خودش بهتر از منه
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۱۵:۴۱ 💔💔هانی 💔💔
خخخخخخخخخخخخحخخ دقیقا



خخخخخخخخخخخخخ فدات اجی
چشمی از حدقه بیرون زده و فَکی ماماس با زمین! + علامت تعجبی گنده بالای سر!
اونوخت چراااااااااااااااا؟؟؟

علت این همه رخداد چی میتونه باشه ؟؟؟
نع واقعا این مسئولین کجان؟؟؟
پس چرا الکی حقوق میگیرن؟؟
عاخ گفتم مسئولین یاد شوهر گمشده ام افتادم قول داده بودن برام پیداش کنن
هنوز که هنوزه خبری نشده
هییییییییییییییییییی
خیلی نکته جالبی بود ...
واقعااااااااااااا...!!!!
خخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ والا
خخخخخخخخخ فدات
هههه
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۱۲:۱۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخخخخخ:)
:)
جمعه ۲۵ دی ۹۴ , ۱۲:۱۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخ داغونیا
خخخخ خعلی وقته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan