...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

شبیه نه؟

کپی همن
اوهوم
خودشه اصن گریمش کردن خخخخخ
خخخخخخخخخخ شباهت تا چ حد اخه؟
واقعا کپ همن ههههه
:)
آره خیلی
يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۱۱:۲۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
واااای اره خیلی
يكشنبه ۴ بهمن ۹۴ , ۰۰:۰۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخ
من عاشقشمممممممممم سید (sid)  رو میگم 

خیلیییییییییی شبیهن :)))) 
:)
وااااااااااااااااااای خدا نکشتت
کپی برابر با اصله لامصب
:*
دورت بگردم
خخخخخ
باحال بود...
خخخخخ
:))) آره شبیهن مخصوصا چشماشون
:)
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۱:۳۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخ
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۱:۰۷ 💔💔هانی 💔💔
خخخخ عاله
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۱:۰۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
اره خخخخ
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۰:۲۴ دختر مهتاب .....
خیلی...
:)
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۰:۱۹ مهســـــــــــــا ...
خیییییلیییی خخخخخ
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۲۰:۰۸ فلش کارتی - سپیدار گیفت

سپیدار گیفت ، ارائه دهنده خدمات فلش مموری در ایران بزرگترین - برخی از خدمات سپیدار گیفت ارائه انواع فلش مموری کارتیفلش کارتی ارزان ;فلش کارتی ارزان - سپیدار گیفت نخستین شرکت رسمی تولید فلش مموری تبلیغاتی در ایران - جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی سپیدار گیفت مراجعه نمایید : sepidargift.com

لایک لایک لایک
شنبه ۳ بهمن ۹۴ , ۱۹:۵۶ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:")
فیت همن
:)
دقیقا
عالی
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan