...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

وقتی میای تو نت...

989

واقعا  درسته یکی نیس بیاد بگه حال من خوبه هیچ دردی هم ندارم  خخخخ عالی بود 
دخییییییییییییییییییخا همینه
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۳ مهدی بابامحمودی
سلام
شما هم با افتخار لینک شدید
:)))))))
پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴ , ۰۸:۴۶ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
خخخخخخخخخخ
لایک
:)
کسی زیاد خوش ندیده از وضعیت الان
:)))))))))))
خخخخخ

با حال بودش
مرسی
خخخ ... آره انگاری ... :))
:)))))
اونکه رفته دیگه هیچ وقت نمیااااااااد .
بیخیالش شو.بره بمیره بهتره :-)والاااااااا
اوهوم راس میگی:"((((((
لاااااااااایک
خخخخخخخ
:)
خخخخخخخخ دقیقا
چهارشنبه ۷ بهمن ۹۴ , ۰۶:۵۹ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
همین است که میگویید///
:)))
لایک
خخخخخ لایییییک
مرسی
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۲۰:۴۳ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخ
خعلی خعلی باحال بود
خخخخخخ
مرسی باحالی از خودتونه
عاقا منم مثلا الکی دکترم اومدم واسه روحیه دادن به شماها.... درست نمیشه برو خودتو بکش 
خخخخخ
عهههههـ...
ینی واقعا راه دیگه ای نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۸:۳۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخ
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۷:۴۵ دکتر آرمین اینترنتی
من که نیستم>::::::::::))))))))))
:)))))))))))))))
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۷:۲۸ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
اعتماد به سقف داریا
اوا چولا؟؟
خخخخخخخخ اره والااااااااا :)
خخخ :)
رسانه بلندآوا
http://bolandava.ir/post/715

کپی برداری از مطالب این سایت با ذکر نام نویسنده و نام سایت مجاز است .
سه شنبه ۶ بهمن ۹۴ , ۱۶:۰۹ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخ والا...لایک داری
خخخخخ :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan