...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

منو امیر یهویی...

7657

ننههههههههههه کجاش فوتوشاپه خیلیم واقعیه
منم همینو میگم دیه
بله بله    معلومه  واقعیه !!
ینی میخوای بگی نی؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخ
کی گفته فتوشاپه اصلا زارمیزنه واقعیه
اوهوم
نه ......
کی میگه فتوشاپه؟؟؟
واللللللللللللللللا
من میگم فتوشاپ نیست از این برنامه های پیشرفتس مگه میشه تو و امیر
خخخخ
آه بیا دومین حسودم پیدا شد
:)))
:)) ... خیلی جالب بود ...
مرسیییی
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۱۸:۱۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
نه بابا فتوشاپ نیییییی 
همینو میگم دیه
اوا خاک عالممممم
:)))
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۱۳:۰۶ مهســـــــــــــا ...
ن بابا فوتوشاپ کجا بود؟؟؟؟
کاملا طبیعیه هرکی بگه وتوشاپه واقعا حسوده...
خخخخ
اوهوم
عاره واللللاااا حسودای بدبخت
:)
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۱۰:۰۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخ
نه بابا کاملا مشخصه اصل اصل
خخخخخخ
حال میکنی؟؟
(لبخند)
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۷ محمدرضا گلزاری
-
عه تو این شکلی ای؟
از اینم خوشگل ترم
این عکس یهویی بود وقت نشد ژست بگیرم
ههخخ ههخخ
:))))
خطاب به امیر 
.
.
آهااای مراقب آبجی ما باشاااا
از سر راه نیاوردیمش
:دی
:))


خخخخ عاخییی
0_0
حشوووووودا هیچمممم فدوشاب نی اوخی تو چ خشمل اوفتادیییی اجی الهی فداتون
اووووهموووووووووووم فدوشاب نی با چه زبونی بگم عاخه
نوچ من فدات شم
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۲۲:۵۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخ
خودِ جنسِ!!
خخخخخ
0_0
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۲۲:۲۶ پریســـا عسڪری
:))
معلومه که فوتوشاپ نیست :دی
اوهوم
همینو بگو
جمعه ۹ بهمن ۹۴ , ۲۲:۲۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خخخ
خ ما باور میکنیم بزار بگن فتوشاپه
:))))))))))))))))))))))))))
خخ  نقاشیه :\
خخ یکی از حسودا معلوم شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan