...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

وسیله جمع کردن برا سفر

88

پد که وسیله شخصی نیس موخوای مارو اسکل کنیی🤔
خو بعضی از دخترای الان سوسول شدن
پد که وسیله شخصی نیس موخوای مارو اسکل کنیی🤔
به به چه لوازمی
:))))))))))))
منظورتون اینبود پدوسیله ی شخصی نیست عایا؟؟؟؟
منظورم هزار تا چیز بود که اینم یکیشه
خخخخخخخخ   واقعا پسرا اینطوری هستن ؟؟؟؟  چه شلخته !!!!
اوهوم
ممنون از لطفی که به پسرا دارین
عههههه ناراحت شدین؟؟
خیلی جالب بود :))
مرسی
ایش چندششششش
واااا چلا؟؟
خخخخخخ
خب دیگه همینه که هست
والااا
:))))))))))))))))))
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخ والا پسرای الان که باید پد لاک پاکنشونم با موچین ببرن با خودشون مسافرات خخخخخخ
اوه اوه اصن یادم نبود
پسرا فک نکنم بدونن وسیله شخصی چیه به جز اون مامانیا خخخ
اون که بـــــــــــــــــــــــــــعلـهـــــــــــــــــــــ
خخخخخخخخخ
ایییییییییییی
عهه  چرا؟؟
يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۶ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۱۴:۰۵ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۱۳:۲۳ مهســـــــــــــا ...

خخخخخخخ

يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۱۲:۲۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخخخخخ پسرا اصلا وسیله شخصی ندارن که 
خخخخخخخ دخیخا
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخخخ


خیلی خوب بود، ممنون !! ♥
^_^
يكشنبه ۱۱ بهمن ۹۴ , ۰۸:۳۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخ
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۴۸ مهدی بابامحمودی
باحال بود
مرسی
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
اینکه من هستم خوبه ها!!!
:))))))))))))))))
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
میگم خوبه ها!!!
عااااااااااااااااااالیه
خخخخ 😂😂😂😂😂
:))))))))
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۲۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بعله!!
:)
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۱۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
بعضی دخترام از پسرا بدترند
اونم عاره
دیدم همچین دخترایی
شنبه ۱۰ بهمن ۹۴ , ۲۳:۱۱ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخ
ناملد پسرا اینجوریم نیستن دیگه!!
یه سریاشون از اینام بدترن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan