...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

میخوایم همو پیدا کنیم...

89

من کارم به پاک کن خوردن و جویدنشم کشیده

الآنم یه تیکه اش لای دندونم گیر کرده

هر کار میکنم در نمیاد.....

من رو پاک کنم فقظ عکس قلب میکشممممممممممممممممم للللللللللللاااااااااااااااااییییییییییییککککککککککککک
خخخخخخخخخخ بس که عشقولیییییییییییییییییییییییییییییی
مال من نوشتن اسمم روشه
منم همینطور
من همه کار میکنم باهاش

__________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@

عاخیی
این برا منه؟؟؟
لایکککککککککککککک  پاک کن من خو دیگه از اون مشکیا هست روش نقش میندازم   اما دیگه خوردن نه دلم نمیشه 
خخخخخخخخخخخ
مال من سفیده روش طراحی میکنم
به به چه طرحایی میزنم
به این بیماری مبتلااااااا نیستم ولی همیشه پاکنای بقیه رو مدادمیکنم توشون
خخخخخخخخخخخخخخخخ لایییییییک
خوب و عالی، ممنون
مرسی
حس مریضای روانی رو به آدم القا می کنه
اوهوووووووم
خخخخخخخخخخ 😂😂😂😂😂😂😂😂
خخخخخخخخخ من البته ابتدایی کم بود ولی بدلیل بیکاری در کلاس افزایش یافته خخخخخخخخ

سر مداد گاز زدنم ک نگووووووو خعععععلی خوشمزس وجداناااااااا

من بعد هر امتحان یا درس خوندن دوتا مداد تموم میکنم:)))))
ابتدایی آدم بودیم

اوفففففففففففففففف سر مداد پاستیل منه

رکورد سه تارم شیکوندم اگه خدا بخواد خخخ
اوا شما چقد بی ادبین
الکی مثلا من نمی کردم 
خخخخخ
لایک
خخخخخخخخخخخخخخخخ
مرسی عزیزم
من 😀✋ , هنوزم ادامه داره 😀
و ادامه خواهد داشت
سه شنبه ۱۳ بهمن ۹۴ , ۱۷:۵۳ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
من خخخخخ
خخخخخخخخ
خیلی باحالینا!!!
دوستم ناخناشو با دندون میجویید
یه سریا انگشت میشکونن

بدجور رو مخن
سه شنبه ۱۳ بهمن ۹۴ , ۱۶:۱۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خخخخ لایک
من خخخخخخ
:))))
سه شنبه ۱۳ بهمن ۹۴ , ۱۶:۰۰ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من

هنوزم دچارشم
من از تو بدتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan