...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

کارنامه...

امروز کارنامه هارو دادن

این ناظم ما مرض داره به قرآن

رفتم بهش میگم مامانم نیومد

برگشته میگه : نع ولی بذار بیادیه انظباطی بهت بدم حالشو ببری

بیچاره ات میکنم تا تو باشی که دیگه آتیش نسوزونی. یادته اون روز...

"بقیه شو نگم بهتره دست خودم رو میشه"

یه اسکولی ام بغلش نشسته بود هی نوچ نوچ میکرد معلوم نبود چشه...

اومدم خونه مامانم برگشته میگه ناظمتون خیلی راضی بود ازتمتعجبمتعجبمتعجب

تا زنگ آخر پدری از من درآورد که نگو

قیافه ام این شکلی بود

7

"معلما که اصن جرئت نکردن تو حضور غیاب اسممو بپرسن..."

خلاصه ختم کلام معدلمو شدم

19/25

من نمیدونم چجوری مامانمو قانع کنم

که این نمره تجدید نی....

*هولاااااااااااااااااااااااااااااا هولااااااااااااااااا

حالا که بادقت تر نیگا میکنم شدم 19/38

فک کنم کلا ناظم تو شاکی ازت ولی درسات معلومه خوبه هااااا کلک :)))
عاره
خخخخخ لطف داری شوما
معلومه خیلی شیطونیا
چی به سر معلما اوردی که این طوری شکارن
خخخخخ
نه بابا در اون حدم که نه
اونا خیلی سخت میگیرن
تو چندم میخونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو وم جواب بده
:)))
کلا...ناظما فازشون در نوسانه ...میدونی که چی میگم
عاره بابا دیوونه ان
هه هه 
موففففق باااشی همییشه
خخخ
:)))))))))
سلام من تازه این وبلاگو پیدا کردم وبلاگه جالبیه دنبالش میکنم:-)
ممنون
نظر لطفتونه
سلام من تازه این وبلاگو پیدا کردم وبلاگه جالبیه دنبالش میکنم:-)
فاز ناظمتون چی بوده؟؟

مبارک باشه معدل 19 به بالا :)
اینو هیششششکی نمیدونه

مرسییییییییییییییییییییییی
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۴۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
ممنونم
بزرگوارید
نه بابا
همچنین
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۹ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خواهش
وظیفست
:)))))))
اگر وقت کردمو عکس مناسب پیدا کردم
حتما عوض میکنم
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۵ ❤❤ پسر خوب ❤❤
آها
موفق باشید
:)
مرسیییی
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۲ ❤❤ پسر خوب ❤❤
آره دیگه
عکسِ قالبتونو عوض نمیکنید؟؟؟
عاخه هم سرعتم پایینه
هم اینکه انقدر مدرسه بهمون کار میده که نمیدونم کی بیام وب
همین الانم که اینجام همه رو پیچوندم
جمعه ۱۶ بهمن ۹۴ , ۱۳:۲۷ ❤❤ پسر خوب ❤❤
منتظرِ بک گراند جدیدم!!
تو وب من؟؟؟؟؟
آففففففرین صد آفرین دختره خوب و نازنین فففرشته ی روی زمین ... ؛)))
مرسییییییییییییییییییییییییییییییی جیگر^_^
دنیاتو دوست دارم، دنیای قشنگیه :)
خخخخخخخ
عین دیوونه ها
آب پنیر
ببخشید یعنی آفرین
خخخخ
:)))))))))))
اِ این  که نمره بدی نیس   چرا مامانت اینطور میگه  خخخخخ منو عارفه انقد تو مدرسه اذیت میکنیم همش فک میکردیم انظباتمون کم بدن اما نه انظباتمونو کامل  دادن عااااالی خخخخخ از تعجب نزدیک بود غشش  کنم 
واللللللللللللللللللللللا همینو بگووووو
خخخخخخخخخخ مثه من
من 43\19 شدم
ایییییییییییییییییول
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۱:۲۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
افرین همیشه موفق باشی
مرسیییییییییییی
همچنین عزیزم
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۹۴ , ۱۰:۵۶ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
 آفـــــــــریــــــــــــــن
مثل خودم باهوش و زرنگی
ممنووووووووووووون
خخخخ:)))))
افرین حخخخ 
اجی ی وب زدم وایه مسابقست میشه بیای هم کامنت بزاری هم لایک کنی؟
Naslenoe.blog.ir
مرسیییییییی
حتما میام
آفرین بر شما
همه درس خونیم
مرسی
و باهوش
آفرین بر شما
همه درس خونیم
:)
سلام منو یادته؟نمیدونم همون بزی چند ماه پیش هستی یا نویسنده عوض شده ولی در هر حال تو و فیروزه رو دعوت میکنم ب وب جدیدم دوس داشتم با اینکه با کسی کامنت بازی نمیخام بکنم شما رو کنار خودم داشته باشم
مفتخر میکنی
سلام عزیزم بعله که همونم
مرسی از دعوتت عزیزم
حتما میام
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ , ۱۸:۵۵ خانوم فیروزه ای ※※
افرین بابا :))))))))))))))))))))
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
استی افررررررررررررررریییییییین عالیههههه من از همین تریبون اعلام میکنم نهم سخت است و بس ...بامنم بحث نکنید نهمیای گل پوستم حساسه یواش بوسم کنین و من الله توفیق:))))))
فداااااااااااااااااااااااااااااااات
استی افررررررررررررررریییییییین عالیههههه من از همین تریبون اعلام میکنم نهم سخت است و بس ...بامنم بحث نکنید نهمیای گل پوستم حساسه یواش بوسم کنین و من الله توفیق:))))))
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
قربونت

خخخخخخ من شدم19/43معلمای بی انصاااااااف همون نمره ورقه رو گذاشتن حتی 1صدم ارفاق نکردن(مدرسمون ازون سخت گیرااااااااس)ولی من چن وز درست از اون چهازشنبه دارم بمامانم میگم ک بخودا نمره خود ورقس و ارفاق نکردن و...ولی هنوز موفق به قانع کردنش نشدم

خخخخخخ من خعلی شیطون بودم هفتم و هشتم ولی امسال چون قراره ازین مدرسه بریم متوسطه2مووووش شدم ساکت و اروم خلاصه اینقد دختر خوفی شدم ک بیااااااا و ببین:)
خخخ مامن کپ مامان منه
اهههههههههههه انقدر بدم میاد از این معلمای عقده ای

من بدبختو چی میگی انقدر شیطونی کردم ناظممون کارای همه بچه هارو
میندازه گردن من:"(((
یا 19 به بالا تجدیده یا سطح توقع مامانا بالاس
نه بابا تجدید چیه؟؟
توقعش بالاس
همه ناظمااااا هنطورین ایولااااااااااا بچه درسخوووووووووووون
اوهوم:"(
مرسیییییییییییییییییییییییییییی
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ , ۱۸:۱۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخ
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۹۴ , ۱۸:۰۷ دکتر آرمین اینترنتی
آورینننننننننننن))):))))^__^
آتیش بسوزونی ستاره بچینی فضولی بکنی کلان همیشه شیطون باشی فتاتتتت بابای:))))
مغسییییییییییی:)))))))) ^_*
خخخخخخخخخخ قررررررربونت
ههه ناظمتونم درگیره هاااا
اوووووه چه جورم
پس درستون خوبه
آفرین
موفق باشید
اوهوم
مرسی
همچنین
افرین به خانوم CLEVER

ای بابا این ناظما همشون همینطورین

همین اتفاقا برامنم افتاده.. موفق باشید گلم..

التماس دعای فرج
:)))

عاره باوا ایششششش

عاخییییییییییی مرسی

همچنین
:| افرین ب تو

زیبا
ممنون

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan