...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

تقلب...

7

دقیقا
همینجوری بود
یادش بخیر
^_^
یعنی دهنش سرویس
:|
اوفففف چ جورم
سه شنبه ۲۰ بهمن ۹۴ , ۲۲:۳۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخخ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۹۴ , ۱۹:۵۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
هه هه
دقیقا همینه خخخ به یکی یبار تقلب رسوندم بیست شدم خودم 16 
وااااااااااااای خیلی سوز اوره
دلم میخواد همچین ادمایی{2} را با دوتا دستام خفه کنم خیییییییییییلی............
دلم میخواد زیر کوه مین منفجرشون کنم
خخخخ خیلی بیشعره اون 2  
خیییییییییییلی بیشتر از خیییییییییییلی
سه شنبه ۲۰ بهمن ۹۴ , ۱۷:۴۲ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۹۴ , ۱۷:۳۳ مهدی بابامحمودی
ایول حکایت ماست
اوهوم
😃😃😃😂😂😂
:)) خوب بود مرسی
خواهش میکنم
بعله خخخ
:))))
درود
با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون
خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید 
در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
پیروز و سربلند باشید
http://zonashop.ir/
حتما
ای دویه بییییییییششششور درست مثل دوتا از همکلاسیای...........منه 
اخ اخ اخ
نگو اجی که دلم خونه
آبجی خیلی خوب کاری میکنی از این عکسا عوضِ نوشته استفاده میکنی، من همیشه براشون نظر میذارم
خودمم بیشتر دوسشون دارم
خخخخخخخخ
بدم میاد از اون 2222222222222222
منم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan