...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بَلِمتایم -_- ایشششششــ"

99


.

.

.

اگه امسال ولنتاین کسیو ندارین
من صرفا جهت ثواب پذیرای کادوهای شما هستم

.

.

کور شم اگه جز ثواب نیت
دیگه ای داشته باشم

.

.

.

الهی روز ولنتاین در سراسر کشور
برف شدید...
تگرگ...
سیل...
و زلزله
بیاد تا این دختر پسرا نرن بیرون به هم کادو بدن....
والا ....
حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی؟

.

.

.

ولنتاین مالِ جوجه هاست
.
.
یه عقاب همیشه تنهاســــــــــت
آره اینجوریاست!
.
.
الکی مثلا دارم به خودم دلداری میدم.

.

.

.

"از الان گفته باشم"
هپی ولنتاین و درد
هپی ولنتاین و کوفت
هپی ولنتاین و زهرمار
خودشون دوس دختر و دوس پسر دارن فک میکنن ماهم از اوناشیم!
به من خواستین تبریک بگین 22 بهمن رو تبریک بگین!

.

.

.

ﺍگه ﺗﺎ ولنتاین ﻳــــﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻴﺪا شد که شد !!!!
.
.
.
ﺍﮔﺮ ﻛﻪ ﻧــــــــــﻪ ؛
ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﭘﺴﺖ ﻏﻤﮕﻴﻦ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ ﻛﻪ همتون ﺧﻮﻥ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻴﻦ!
اینجارو میکنم قبرستون ...
حالا خود دانید دا !!!

.

.

.

خلاصه این بود شرح حال من در روز ولنتاینمرددمردد

 

و که چشمات خیلی قشنگه
رنگ چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت
واسه چشمام گرم و نجیبه

می‌دونستی که چشات شکل یه نقاشیه که تو بچگی میشه کشید
میدونستی که توی چشمای تو رنگین کمونو میشه دید

می‌دونستی که نموندی
دلمو خیلی سوزوندی
چشاتو ازم گرفتی
منو تا گریه رسوندی

می‌دونستی که چشامی
همه‌ی آرزوهامی
می‌دونستی که همیشه
تو تموم لحظه‌هامی

تو که چشمات خیلی قشنگه
رنگ چشمات خیلی عجیبه
تو که این همه نگاهت
واسه چشمام گرم و نجیبه

می‌دونستی همه‌ی آرزوهامو واسه ی چشم قشنگ تو پروندم رفتش
می‌دونستی که جوونیمو واسه چشم عجیب تو سوزوندم رفتش

خخخخخخخ
روز ولنتاین من وخانمم بودم یه جایی که منشوری بود بارفقارفتیم حالابی خیال شمافکر کن یه مهمونی خوانوادگی بود یه دختری بودمست کرده بودلیوان شرابشو کوبیدکنار خانمم بچه سسول لزبازی دراوردمنم اروم دستشوگرفتم بردم بیرون تامی خوردزدمش این باشه که سگ گوه خوری درنیاره اون شبم تاصبح تو ویلای شوهرعمم بودیم بیدارمن یه هدیه ی نایس به خانمم دادم بعد بش گفتم نی نی میخوام بقیش سانسوره شمام ناراحت نباش بزار١٧یا١٨سالت بشه ازدست این مدرسه ی مسخره خلاص شی بیشتر بت ولنتاین خوش میگذره
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


^_^
اصن ولنتاین چیه؟؟؟؟؟ههههههه
حالا برتوهم مبارک باشه خخخخخخخخ
روزیست برای هدر دادن پووووووول
:)))
عزیز دلم ینی چی عاخه....
فقط 22 بهمن من ولنتاین ملنتاین سرم نیمیشه که خو
مارو به عنوان مخاطب خاص قبول میکنین؟

:)

فدای خواهرم.. اجرت با خدا که اینقد به فکر مایی..

ولی کادو ها صاحاب دارن  ;)

به عنوان مخاطب خاص قبولم کنی میدمشون به تو.. هرسال خریدم و مونده رو دستم

التماس دعای فرج
عارهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


:")))))))))))))))))))

قررررربونت برررم همچنین

:)

عاره منم میرم واست به جبرانشون یه عالمه کادو میگیرم

همچنین عزیزم
خخخخخخخ عاااااااالی 

ولنت مبارررک :)

خخخخخخخ مغسی آجی

آجییییییییییی
گفتم فقط 22 بهمن
خخخخخخخخخخخ
بابا اینارو خودت نوشتی؟
عالین
خخخخخخخخخخخخ
نع :(
ملشییییییییی
خخخخ
هی خدا ولنتاین کجا بود 
هیییییییییییییییییییییییییییی
يكشنبه ۲۵ بهمن ۹۴ , ۱۳:۳۳ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخ...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ....
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
0_0
يكشنبه ۲۵ بهمن ۹۴ , ۱۰:۲۴ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
خخخخخخ
خخخخخخخخ...منم مثل تو والا...

خخخخخخخخخخ
اومدی بالاخره
خخخخخخخخخ
حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی؟
😂😂😂
خخخخخخخخخخ
:)))))))))))))))
چه کنیم که تنهاییم خخخخخخ
هییییی روزگار

شنبه ۲۴ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۹ مهدی بابامحمودی
فقط قبرستون همین!!!
:))))))))))))))
شنبه ۲۴ بهمن ۹۴ , ۲۳:۳۴ ❤❤ پسر خوب ❤❤
خخخخخخخخ
منم ندارم
جهنم کن بره!!
خخخخخخ
:((((
خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan