...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دیشب تا ساعت 5...

6765

شاااعر شدییییی عزییزم؟؟؟؟؟؟😅😅😅😅😅
خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))
خخخخخخخخ;-)
:)
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۹۴ , ۱۱:۵۸ مهدی بابامحمودی
عالی بود
ممنون
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۹۴ , ۱۱:۱۲ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۹۴ , ۰۸:۱۹ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
لایک
حاضرین درسایت سه نفرسومی تکون بده بدنو نشون بده
خخخخخخ
الان یکی میادمیگه اراذل همه خونهاتونواقعن داره یه صدایی میادهمه درمیرن همه درمیرن درگیرن اخرین ساعات عمروای شارژنته بدرودرفیق
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

0_0
اییییییشششششااااااااااالللللللااااااااااااا
ایشششششششششششششششششششششششششاللللللللللللللللاااااااااااااااااااه...
بااجازه بزرگ تراببببببلللله البته بیشترمنظورم عشق تتلو داره بود
وااااااای چ فیس و افاده ایم میاد ...
خخخ قلبولش برم بلند بوگو ایشالله
یکمی رو داره یه بابای اخمو داره عشق تتلو داره بگو بینم ندیدی ....چرادیدم همین جاست
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا منو میگی...
منم پوکیدم دییییییییییییییییید
اوه اوه یا ابرفرض
نه امیردیگه چیه جواب کامنتو نوخاندم واس همین گفتم
آهااااااااااااا
خوب توفکلت بمونه منم خوابم نمیبره خاموش نی ولی کلن دوس ندارم بگیرمش بازم ببینمش ههههی
عهههه چولا؟؟؟
عمو تتل خاموش نی؟؟؟(نصفه شبه آی کیوم شده صفر)
منظورم ازامیرتتلو ها
فهمستم
مگه من امیر دیگه رَم دوس دارم به جز اون..
خوبی چه خبراین وقت شب چرابیداری ای باباهی به امیرمیگم تو فکرت نباشه هابزاره بخوابی
ممنوووووون تو چوطوری؟؟
خوابم نمیبره خاموشه ولی میخوام بازم بگیرمش خخ
خخخخ قررررررررررربونش برم بذار بمونه گوناه داله عجقم


عزیزم ایرادی نداره تو هم خوب میشی
خخخخخخ ایشاللله
وا چرا روانی 
افرین 
افرین
افرین
:)))
ممنون
ممنون
ممنون
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۹۴ , ۱۹:۳۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
روانی تویی:)
نع تووویی
خخخخخخخخخخخ...
روانیییییییییییییییییییییییییییی
:))
خخخخخخخخخ

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااات
^_^

دنبالی دوستم 

وبت خیلی باحاله ایول

ممنون شما هم دنبالی

مرسیییییییییییییییییی
خخخخخ اون وسطیروووو چ بد قر میده
اوه اوه
الان گشت ارشاد بیاد چی جوابشو بدی

هووی وسطی جمع کن خودتو
گفتیم برقص ولی نه دیه تا این حد
ههههههه افرین بچه گل!!!!!!
لااایک
خدایا این و شفا بده
:)))))))))))))))))))))))))
به بهههههههه ناز نفست....... :-)

ممنوووووووووووووون نظر لفطته عسیسم
لایک
ممنون
سه شنبه ۲۷ بهمن ۹۴ , ۲۳:۰۵ مهندس رضا عباسی
سلام
خسته نباشی
به ما هم سر بزن
ممنون
مرسی
چشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan