...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ دنیا ... امیر تتلو

787

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

شنبه ۸ اسفند ۹۴ , ۱۳:۳۰ مهســـــــــــــا ...
پرفکت...
:)))))
دوس ندارممم
خیلیم قشنگ بود

جمعه ۷ اسفند ۹۴ , ۱۴:۲۰ هــانــی خــانومـــ
برای اولین بار یکی از اهنگ های تتلو رو دانلود کردم
خوب بود :)
:)))
عااااااااااااااااالی بود
فوق العادس حرف نداره
اوهوم

سلوم من اومدم 

قالب وبت عین مال منه هه 

سلام

:)

الهیییی فداش بشمممممممممممممممممم

عالیه

منم الهی فداااااااااااااااااااااااش بشممممممممممم

ممنون
هرکی اومد ی نیش زد ی نیشخند به ریشم :*))))
من میسازم دوباره دنیامو یه نفره

عااااااااااالییییییییییهههه گوشیدمش
ممنون اجی جونم
من هنو قهرم!
؟؟؟؟
سلام
مطلبتون عالی بود
ممنون می شم اگر از وبم بازدید کنید
چشم حتما
عااااااااااااااااالی
:)))
اورین اورین عالیه👍👍
ممنون عزیزم
پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۰۹:۱۹ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
دارمش قشنگه
عااااااااالیه
پنجشنبه ۶ اسفند ۹۴ , ۰۸:۲۸ خانوم فیروزه ای ※※
:)
بعله!!
Man tatalo nadost

Just shahin najafy....
:((((((((((((((

خوشم نومیاد ازش
خیلی یه جوریه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan