...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

خونه تکووونی

876

خونه تکونی رو شروع کردیم...

.

.

*هنوز شروع نکرده نزدیک بود ستون فقراتم بشکنه

فلج شم "هیییی خدا نکنه"

.

*خخخخ دو بار گریه ام گرفت آخرشم ننه ام اومد

اتاقمو تمیز کرد واسم..."دلتون بسوووووزه"

.

*عاشق این دکوراسیون جدید اتاقمم....

بی معرفت کم پیداییییییییییییییی
:))))))
چه بچه تنبلیییییییی!!!!!!!هههههههه
:)))))))))))))
خخخ والا بخدااااا 😅😅😅😅
خخخخخ  اصن من تو خونه تکونی کمک نمیدم مامانم خودش میاد اتاقمم تمیز میکنه        حالا دل تو بسووووووزه 
خخخخخخخخخخخخخ
استغفروالله
من اگه امسال از رختخوابم جم خوردم دیه بزبزی نیستم
خوووششش به حااالتتت :-(
:))))
يكشنبه ۹ اسفند ۹۴ , ۲۱:۳۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خوش به حالتون ما هنوز شروع نکردیم 
خو شروع کن

خخخ واسه اولین بار تو عمرم نصیحت کردم یکی رو
باریک ا...
دختراهم مگه بلدن کار کنن!؟!
:)
همچین میگه انگار پسرا بلدن

اگه میشه دنبالم کن منم دنبالت کردم

وبت عالی بود دنبالی
خخخخخخ دلت بسووزه منم اتاقم تمیز کردم دو رووووووز میفهمی دورووووووووووز روز اخرم مامانم واسم چایی و بیسکوییت مادر اوردددددددددددددددددد سوز به دلت












خدایی خسته شدم اصن اینقد خونمون کثیف بود و نشون نمیدادااااااااااا

توام خسه نباشی اجیییی:)
مامان منم بهم بیسکویت عمه داد بوسووووووووووووووووووووووز بوسوووووووووز










خخخخخ شاید باورت نشه ولی من داشتم اتاقمو تمیز میکردم
کرم از سرو روم بالا می رفت

خسته نباشی جیگرررررررر
منم خونه ننمو تمیز کردم دلت بسازه
خخخ ما همه بدبختیم
حالا وایسا اگه دوباره کار نکشید ازم...تلافی شو در میاره
يكشنبه ۹ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۳ دکتر آرمین اینترنتی
ما که چیزی از دکراسیون اتاقت ندیرم که دلمون بسوزه@_@
خب خودت تصور کن دیه
خخخخخخخخخ 

از ته دل میگم که خونه تکونی خر استتتتتتتت:|
خخخخ

منم از ته دل میگم لایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
سلام
خسته نباشید
ممنون
يكشنبه ۹ اسفند ۹۴ , ۰۶:۱۵ مهســـــــــــــا ...
بسلامتی...
ممنون
ایول! خوشبحالتون!
ما که اینجا ننه منه ای نداریم!! خخخخخخخ
:)))
خخخخ عاخییییییی
ناتانائیل ! 
هاااااا؟؟؟
خخخخ
خوابگاهم و دست به هیچی نمیزنم:)
هیییییی جووووووووووووووووون خوابگاه
منم میخوام
منم کلی گریه کردم :((((

اخرشم خودم تمیز کردم :(((

ولی از کارم راضیم :)
خخخ

خخخخ الهی بگردم

عافرین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan