...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

هعییییی روزگار

7876

خخخخخخخ وااااااایییییییییی مردم از خنده
هیییییییییییییی غلط کردی
چرا مردی؟؟؟؟
لامصب نفس بکش نفس بکش کثافط
بگو که همه اینا دروغه
بلند شو و بگو که زنده ای
ببین چشامو تو نبودت کبود شدن
بلند شو بگو هنوزم هستی
دِ عاخه یه چیزی بگو لامصب
بگوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو....
:)
آخ آخ آخ ....
بذپدم میاد ازش...:(
منممممممممممممم
هنوز مدرسه میری؟!!!
اگه دوست پایه داری هماهنگ کن دیگه نرید مدرسه که این روزا نه حسش هست نه حال درس خوندن!
عاره دارم ولی خب مادر محترمه نومیگذارد که نرم
ولی خب خودمم یکم دوس دارم برم
نه اینکه دوس دارم نه احساس وظیفه میکنم
اَه اَه اَه
عالی... :)
مگه بازم مدرسه میرین؟؟
اوهوم
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۹۴ , ۲۰:۲۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:))
دنبال شدی :)
توام همینطور
 بیـــــــــــــــــــــــــــــا تولدممممممممممممممم
باووووووووووووش
 وااای  واقعا    من دیگه  به اون وضعیت نیستم که کجو کوله برم مدرسه  سرو وضعمو درس میکنم  اما قبلش از تخت خواب تا دسشویی و از اونجا دو باره به اتاقم برا آماده شدن بلند بلند غر میزنم  خخخخ   اما قبول دارین آزادی رو نزدیک به یه ماه تعطیل  خخخخخ
منم اشفته نمیرم مدرسه
من تا زنگ اول غر میزنم
خخخخخخخخ
ولی این حال وهوای منه که میخوام برم اداره *
خخخخ
اخیییییییی عزیزم :(((
من میفهممت...درکت میکنم :-))

:)))))))))
خخخخخ
صب بیداردشدن رف تااااا ی ماه دیگه
اوففففففففف راست میگی
اخ اخ اخ خخخخخ
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۶:۴۹ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وااااای اینکه خییییلی خوبه من پا میشم همه جیغ میزنن در میرررررررن تازه تو راهم دوسه باری یا به تیر برق میخورم یا میوفتم تو جوب بعضی اوقاتم پیش اومده مغنعمو برعکس پوشیدم.......
(اوج بدبختی و ضایگی)
هه
تازه این که چیزی نی من بلند میشم جیغ میزنم بابام میگه بگیر بخواب بابا نخواستیم
بری مدرسه آبرومونو جلو در و همسایه بردی.....
مقنعه مم هر روز برعکس میپوشم
روزاییم که کرم میزنم حوصله مالیدنشو ندارم قلمبه ای کرم میمونه رو صورتم
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۳:۲۹ هــانــی خــانومـــ
:( دقیقا
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۳:۰۸ مهســـــــــــــا ...
اوووففففف لایک...
خخخ دقیقا 
خخخخخخخخخخخخ
چه باحال
:))
:O

حال امروزه من بود :|
:(((


حال هر روز من
سه شنبه ۱۸ اسفند ۹۴ , ۱۰:۳۱ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
دقیقا
من ساعت خوابم تقریبا از7و8 شبه تا1و2 نیمه شب واسه همین این مورد اتفاق نمیوفته
ببخشیدا

ولی شباهت عجیبی با خرس داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan