...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

بیشعورا....

* رفتم مدرسه لامصبا هنوز ساعت ده نشده فرستادنمون خونه

حالا اونا ساعت ده تعطیل کردن دلیل نمیشه که منم همون ده برگردم خونه

هـــــHehــــه, زِهی خیال باطل

منو دوستم عین کَنه چسبیدیم بهشون ولشونم نکردیم...نفر آخری بودیم که رفتیم

* ولی خدایی بقیه واس پاچه خواری اومده بودن

یه جوری میپریدن بغل معلما آدم نمیفهمید فک میکرد

دارن از معشوقه هاشون جدا میشنمتعجبوالللللللااااا

* امروز مدرسه خلوت بود وگرنه مجبور نبودم

صدامو عوض کنم از پشت دیوار لیچارد بارِ معلما کنم...

* حالا از همه اینا بگذریم....

من میرم ازشون شکایت میکنم تو آموزش وپرورش

ینی چی جلوی تحصیل فرزندان آینده ساز ایرانو میگیرن"خودمو میگما"

87686

خخخخخ بگیر بخواب باااباااا 
من ک اصلا نرفتم حخخهههه 
کسخلیا 
چرا رفتی  

بی کاری؟؟؟
نع برم یکم اذیتشون کنم پدرسگارو
اینم یه مدلشه خواهر خلم
ای کونی....
رفتم که اونام بیان و از کار و زندگیشون بیوفتن



همه روزه 24 ساعته.....
آینده ساز تو هنوز زنده ای؟؟؟؟ 
به قول خودت سیلااااااااااااااااااااام. 
عیدت مبارک :)

______________________________
jameolhoda.ir
بعله
سیلاااااااااااام
عید شومام مبارک

اونا برا پاچه خواری رفتن شما برا چی رفتی؟؟؟
به نکته بسیار حائظ اهمیتی اشاره کردی

رفتم تا معلما هم بیان و علاف من بشن
رفتم تا تو مدرسه بمونن و نتونن برن سر خونه زندگیشون

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۹۴ , ۱۱:۵۶ مهســـــــــــــا ...
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۹۴ , ۰۸:۳۲ خانوم فیروزه ای ...
خخخخخخخخ آینده ساز 
منم رفتم مدرسه البته مدرسه رو ترکوندیم
خخخخخخخخ
رفیق مفیقات باحالن دیه مثه یه سری از دوستای من یُبس نیستن که
سلام گلم

ما که دوشنبه رفتیم کلی اصرار که سه شنبه رو تعطیل کنین

اخرش هم موافقت کردن:)

خوبه که درس خونی.. افرین به خواهرم

موفق باشی

سال نو پیشاپیش مبارک

سلام نرگس جوون

ایییییییییییییییول :)))

و ایییییییییییول هم به اونا

خخخخ درسخون و حرص درآر و لجوووج

همچنین

سال نو توام مبارک:)))))
خخخخخ
آجی خییییییییییلییییییییییییی با حالی :-P
خخخخخخ
فدات بشم من
بهت گفتم که نرو مدرسه!!
بعدشم به معلما فحش ندیا!!
بابا و مامانم که یادته معلمند!! خخخخخخخ
خخخخ
من به معلمای حرص درآر فحش میدم
:)))))))
لذت بخش ترین کار توی مدرسه فحش دادن به معلما و در رفتنه.ادامه بده تو میتونی :-)))
خعععععععععععععععلی باحاله خعععععلی
مرسی
خخخخخخخ من از سه شنبه هفته پیش نرفتم
ماشالله
ههههههههههه
عاااااااااشق کاراتم به مولاااا خخخخخخ مث خودمی:)

باوا ما ک امروز1 دونه غایب داشتیم اخرم اومدن با زبون بی زبونی اعلام کردن فردا نیایم حالا چارتا منگول این وسط میگفتن ما میام اقا وقاتی معلما و معاونا میگن حلال کنین و کوفت و زهرمار ینی نیاین دیگ 

مـــــــــــــرگ بر هرچی پاچه خوار موافقاش بکوبن لایکووووو
منم عاااااوشق خودتم به حضرت عباس

فردا پاشو برو حرصشون درآد لامصبا تا اون دقیقه اخر نگهشون دار
بیشعورارو

مررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ برهمشون
مرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررگ
خخخخخخخ عکسه منو کشته
خخخخخخخخخخخخ
دیونه😜


خخخخخخخخ
:))))


خخخخخ

بابووووووووک چه درس خوووووون خخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

از مطالبت خوشم اومد...
بخاطر همین وبلاگتون رو دنبال کردم
ان شاء الله هر روز رویدادها رو چک میکنم و اگه مطلبی گذاشته باشین، میام و امتیاز و نظر میدم.
امیدوارم که شما هم سری به وب ما بزنید
نظرات و امتیازات شما برا من مهمه!!!


http://shakour.blog.ir/

0_0
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan