...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

دانلود آهنگ الکل اینجا ممنوعه ... امیر تتلو - همراه متن

7

برای دانلود به ادامه مطلب بروید ...

دانلود با کیفیت  320

دانلود با کیفیت  128

.

.

.

متن آهنگ الکل اینجا ممنوعه...

همین که ایشون گفت

آقا مسعود بریم ؟؟!

الکل اینجا ممنوعه و انرژیِ از من بوده

کاری کردیم بره بالا کُلِّ این محدوده

الکل اینجا ممنوعه و انرژیِ از من بوده

کاری کردیم بره بالا کُلِّ این محدوده

دخترا کِل میکِشَن پسرا خجالت

چیزایی که میزنیم ، ما اینجا طبقِ عادت

دست و سوت و جیغِ ، فقط همین سه حالَت

فقط همین سه حالَت

بگو پاشَن همه ، وقتِ هوا رفتنه

ولی اِنقد خوردی که سخته هوا رفتنِت …

سخته هوا رفتنت …

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

الکل اینجا ممنوعه و انرژیِ از من بوده

کاری کردیم بره بالا کُلِّ این محدوده

الکل اینجا ممنوعه و انرژیِ از من بوده

کاری کردیم بره بالا کُلِّ این محدوده

باز دوباره همه بالان و اصاً خبری از الکل نی

تو که کله خالی هَوَلی وسط کلی ازت عوضی لگد خوردیم

باز دوباره همه شادَن همه یه طرفِ اتاقَن و اون طرف جشنِ و اینوَر منِ تنها

آخه من جشنَمو توو چشمِ تو دارم انگار

آره من دل به تو دادم ای یار

آخه من جشنَمو تو چشمِ تو. دارم انگار

آره من دل به تو دادم ای یار …

یار بلا یار بلا ، بلایِ جونِ منی باقلوا

بده من یه گُل از اون باغِ لبات

الکل اینجا ممنوعه

♫♫♫♫♫♫♫♫♫

ما بیشتر اجییییییییییی بوووووووووووس بوووووووس(کیبوردم خورد شد:))
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

کیبورد منو چی میگی
جیییییییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغ تتلوووووووووووو عاجقتیم 
ای جوووووووووووووووووووووووون سحر جون عاجقتم
+ دست و سوت و جیـغ، الکل ممنــــــــــــــــــوعـــــــــــــــــــــ
دست و سوت و جیغه فقط همین سه حالت
فقط همین سه حالت

:)))))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan