...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

سال نوتون موبالک

هی دوستان

سیلاااااااااام چوطورین

سال نوتون موبالک

.

.

هر روزتان نوروز

نوروزتان پیروز

امروزتان دیروز

دیروزتان امروز

دیروزتان پیروز

اوسکول شدید امروزخجالتی

دنبالت کردم دنبالم میکنی؟
سال نو مبارک!
همچنین
خخخخخ 

فداااااااتشششششم اجی شوخم قبونت بررم عیدت موبارک یه سال میمونه خوف داشته باشی ایشالا مهدبه جوووونممممممم 

راااااااسی اینقده شنگولی به فکر 14 فروردینم هسی؟؟؟؟؟اها از اتاق فرمان اشاره میکنن نحرفی نمیگن لالی باشه عاغو ما ک رفتیم

14 فروردین یادت نره واااااااا!!!!اودافظ
خخخخخخخ

قربونت برم عهههههههههه سال به نام من نام گذاری نشد :"(
چه حیییییییییییف
عید توام موباااااااااااااااااالک

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟اتاق فرمان چرا انقد دیر اشاره میکنی؟؟؟

نععععععععععععععع جیییییییییییییییییغ اودابس

هنوز نیومده شروع کرده .....

عیییییییییدت مبااااااااااارک

خخخخخخخخخخ

عید شومام موبارکککککک
سلام


فردا تولد یکی از دوستای گلم هس خیلی خوشحال میشم بیاید

و بهش تبریک بگید منتظرمツ
چشم
عزیزم عید توام مبارکا باشه. خانوم خانوما :-)
مرسییییییییی عسل خانوووووووم^_^
هرچند hey یعنی سلام ولی شما به منظور بد استفاده کردی

سلام عید شمام مبارک
عیدتان نوروز 
نوروزتان 5 روز پیش
خواستم اسکلت کنم ولی نشد متاسفانه 
انگار قافیه از دستم رفت
من؟؟؟؟؟؟

سلام همچنین
خخخخخخ
پنجشنبه ۵ فروردين ۹۵ , ۱۲:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اسکولم خودتی :))))))
نووووووچ
بجای اینکه عیدی بدی و ماچ و موچمون کنی گیج و اسکلمون میکنی؟ باشددددددددددد دارَوَم برایت !! :))
تو بزرگتری تو عیدی بده
واااااااااااااااااا
مثلا میخوای چیکار کنی؟؟؟فک کردی جاریم شدی همه کار میتونی بکنی؟؟؟
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ، ای تدبیر کننده روز و شب ، ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر ... حال مارا به بهترین حال دگرگون کن.  سال نو مبارک
زیبا
همچنین
تنهایادگارجمشیدجم روبت تبریک میگم امیدوارم سالی پرازشادی داشته باشی
همچنین
خخخخخخخ
بابا گیجمون کردی
خخخخخ
فدات اجی جونمممممم عید توهم موبایککککک عزیزممم
خخخخخخ
ببغجید عسل اجی
خخخخخ
قربونت ایشالله سال خوبی داشته باشی
هر روزتان مثلِ امروز من که گذشت!! خخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخ
هر روزتان نوروز :) نوروزتان پر گوز :|
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدا نکشتت
سال نوتون مبارک
همچنین
خخخخخ

هم چنین :-q
خخخخخ

^_^
سه شنبه ۳ فروردين ۹۵ , ۲۰:۵۳ مهســـــــــــــا ...
چولا دیر گفتییییی؟
عید توام موبارک ابجی گلم...سال خوبی داشته باشی فدات شم...
نبودم رفته بودم یه شهر دیه واس عید مامان بزرگم

قررررررررربونت برم اجی جونم :))))))
توام همینطووور نفسی
داغونیا خخخخخ
خخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan