...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

:"( ...ایششششش

7567

ما هم مانده بودیم
:)
خیلی جالب بو د... :)))
ممنووووووون
لاااایک خخخخ
تنکیوو
خخخخ

لایکیدم :-q
خخ

میسیییی
من نرفتم!!
ما همه نرفتیم
+ ولی من میخوام برم آنتالیا، چند روز دیگه...
بروووووووووو
بروووووووووو
من سوکسو رنگ میکنم جای پلنگ میفروشم
من ....من ...من🙋🙋
نخیر خودم خودم خودم خخخ
ولی من رفتم کلی شهرا رو گشتم و برگشتم البته تو خواااااااااب :)))) جاتم خالی نکردم :دی 
با سیستم تمرگیدگینگ انس گرفتم نذاشت برم جایی:)
نه بابا...الهی بگردم واس خودم
عید واسم نذاشتن همش دارم خواب مدرسه میبینم هممممش
بدبختی داریما...این کابوس مدرسه نمیخواد ولمون کنه؟؟؟؟؟؟

هه منو چی میگی زخم بستر گرفتم انقدر خوابیدم

لااااااااااااااااایک

دوشنبه ۹ فروردين ۹۵ , ۱۰:۱۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
منم هستمممم :)))))))))
سلااااااااااام ایشالله همیشه باشی
خخخ
ده نفریم :|
با من میشین یازده
...
......
آخ آخ گفتبا،
:))))))))
من خخخخخ
منم خخخخخخ
يكشنبه ۸ فروردين ۹۵ , ۲۰:۲۲ مهســـــــــــــا ...
ور پریده کجا بودی؟؟؟؟
دلم واست یه ذره شده بوووود...
:(
اون اولای عید که سرم شلوغ بود
الانم که وقت نکردم اصن
منم همینطور جیگر طلا
منم آنتالیا نرفتم !! 

http://khabis.ir
عههههههههه منم:((((
انصافا امروز روز جالبی نبود...
برا من همه روزا غیر جالبن
داری از موقعیت سو استفاده میکنی:))

ناراحت نباش گلم.. همه هستن
خخخخخخ دخیخیا

اوخییییی خیالم راحت شد
زیادیم خیلی زیاد
:)))))))
باعث افتخار ماست که ما را در وبلاگی ها همراهی کنید

افزایش بازدیدکنندگان
افزایش محبوبیت وبلاگ شما
نمایش وبلاگ شما در فهرست وبلاگی ها
به آدرس ما سر بزنید : weblogiha.blog.ir
شلااااااام اجی مهدیییییییه دلم وااست اندازه سوراخ جوراب مورچه شده

یه عالممممههههههههه ماااااااااااااااااچ
شلااااااااااااااااااااااااااااااام نفس اجی

منم یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووچ
بوچ اوجولاتی
زیادیم خخخخخخ

 , یه سری هم به ما بزن 

http://magnos.blog.ir/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan