...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

ینی چی عاخه ؟؟؟؟ :"(

چشام خونهگریه

عاقا من اعتراض دارم

یه ویدیو چک لدفن

عاخه چرا انقد زود گذشت؟؟؟؟

به خدا تقلب کردن

من نمیتونم چیزی تایپ کنم

عاخه الان بغض گلومو گرفته (واااا , خو چه ربطی داشت؟؟!!)

خدایا خودت شاهد تمام این ماجراها هستی

چرا من باید به این سرنوشت تلخ دچار بشم؟؟؟؟؟

اونوخت میگن چرا فرار مقظ حا ذیاد شده؟؟؟؟

خو چرا ذیاد شده؟؟؟؟

چون انغدر ما نخبه حا رو (باذم خودمو میگم) عازار میدن

والا به خداااااااااامردداخم

8765

78787

867

78787

این عکسارو همشو خودم الان از خودم گرفتم

باورم نمیکنی نکن به درک

اگه الان گرفته بودی که تو عکس دومی ( از پایین ) موهات کوتاه نبود
:(
ولی عکسا توی اینترنت بوده!!
نه باور کن
اخه چرااااااااا ماااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟
نیدونم؟؟؟؟؟

تو خود را لحظه به لحظه خلق می کنی، تو به صورت جوهری ثابت به دنیا نیامده ای، بلکه به صورت قوه ای نامحدود متولد شده ای.

تو دانه به دنیا آمده ای، نه درخت

تو باز به دنیا آمده ای، نه بسته

این گشودگی محشر است.

تو مجبوری هر لحظه انتخاب کنی که می خواهی چه کسی باشی.

تصمیــــــم تو ســـرنــــوشــت توست. اشو

وبلاگ ما seyou.blog.ir

وای خیلییی زود تموم شدا
خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
واقعا زود گذشت :(
خیییییییییییییلی
الهییییی اجی فدااااااااااات شم دیدی درد نداش؟امروز شمبه بود ولی خیییییییلی زجر اور :"(این همه کلی بازی دراوردیم اخرشم که چی؟؟؟؟؟؟؟اش کش خالس دیگ....

ایی.....م به این معلمای بیشور که اینقد مشق دادن بخودا دیشب تا 4 صب داشتم مشق مینوشتمممممم لاشیااااااای عوضی ببخشید من بی ادب نیسم عصبی ام عصبیییییییییییییییی
خخخخخخخخخ ما حوصله نداشتیم همه کلاسارو پیچوندیم....ولی خوش گذشت
رفتیم لواشک خریدیم لاش مو بود...عاخه لای لواشکم!!!!!!!!!

من تازه فهمیدم که همه معلما مشق دادن من هیچکدومو نمیدونستم
همرو سر کلاس ماست مالی کردم
الوووووووووووووووووو الوووووووووووووووو 

دکتر بیا بچه از دست رفت ............
اوهوم عارههههههه
بوگو بیاد
هعی :(((((((((((
هیییییییییییییییییییییییییی
>_< باور کردممممم :(
عافریییییییییین
شنبه ۱۴ فروردين ۹۵ , ۱۸:۳۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
همدردیم :(((((
عارررررررررره
شنبه ۱۴ فروردين ۹۵ , ۱۴:۴۷ مهســـــــــــــا ...
:|
عااااااااااااخی ناز بشی :))
باش
😭😭😭😭😭
واقعا راست میگى منم تو این حالم
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خخخخخخ
:)))
"خ" رو اشتباه نوشتی
باید با اون یکی خ مینوشتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan