...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

واس همین چمن گره نزدم...

56456

حال کنید

من اینجور آدمیم

:))))))))))))
خخخخخخخخخخ همون بهتر که نشن دی:
واللللللللللللللللا
ان شالله خوشبخت و سربلند بشید
:)
خخخخخخخ الان 5 مینه دارم نظراتو میخونم میخندم خخخخ

اجی عاخه الهی من فدااااتشم این مردا فک میکنن واس اونا سبزه گره میزنیم نه گلابی ما ارزو میکنیم هرچی میخوریم چاق نشیم عاااره اقاهه اینجوریاس....:)
خخخخخخخخ الهی فدا خنده هات

دخیخا.خخخخخخخخخخخخخ والا ما آرزومون اینه که وسایل و اتاق خوابمونو بکنیم صورتی
اینارو باش
مگه گره زدی؟
بزن!
شاید شدم!
نه
نه
-_-
خخخخخخخخخخ
انشاالله که میشه!!
موفق باشید
خخخخ
مرسی

خخخخخخخخخ

اینا خرافاته بابا
خخخخخ
منم نزدماا
ولی همه عاشقمن
بعله
خخخخخ
دیوغ..
خخخخخ بد بختیا
خودتی -_-
اعتماد به نفست پایینه ها...!!!!  :)
چرا آخه؟...
شما یه قدری خودت رو تحویل بگیری این روند مثبت در ذهن ناخوداگاهت ثبت میشه و این احساس رو به دیگران هم منتقل می کنی... :)
امتحانش مجانیه...
دوستان باور کنید همینجوری گذاشتم این پستو
خخخخخخ
حتما بد گره زدی ، اشکال نداره تمرین کن برا سال بعدت....😅😅😅
اوکی اوکی
دوشنبه ۱۶ فروردين ۹۵ , ۱۷:۱۷ مهســـــــــــــا ...

مطمئنا میشه

من شک ندارمممممممممم....

فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
 من آدم درست حسابی عاشقم نمیشه :دی 
هه نه که مال ما میشه
بزی چمنو نخوری حالا تیم ملی همینجوری بدون زمینه
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan