...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

یزید قاطیشه

وای خیلی خنده دار بود :))))
ooooooooo
نچ شمررررر قاطیشه شمررررررررررر :)))))))))
یزیدم هس
وااای ......
خیلی حس بدی به ادم میده ....😥
اوهوممممممم
اصن ساقه طلایی داغون میکنه آدمو. قشنگ خشکت میکنه:(())
خشششششششششک خششششششششششک
خخخخخخخخخخ
خیلی باحال بود
واقعاً خیلی شگفت انگیزه
مله ملهههههههه
خخخخخخخخخ اخ نگووووواینکه میزنی تو چایی خورد میشه رو کجای دلم بزااارم اخه:)
اوه اوه اوه
چیزی در حد جالب و بسیار خوب 
مرسیییی
دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۴:۵۳ خانوم فیروزه ای ...
خخخخخخخ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۹۵ , ۱۳:۳۸ مـــ ــ ـــ ـهــ ـــ ــــ ـــســ ـــ ــــ ــا ...
خخخخخخخخ
ممنونم که موجبات خنده و شادی رو فراهم میکنین
ممنووووووووون
هههههههههه
:،دی
این جمله آخری خییییییییییلیییییییییییی باحال بود
عههههههههههههه
حرفی ندارم
خخخخخخخخخخ
دقیقا یزید توشه 
اوهوم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan