...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

تو برزخم

7

این دقیقا حال منه خخخخ
حال همه همینه بوقورآن
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۵۲ دکتر آرمین اینترنتی
پس خدایا زودتر مرگی عطا کن تا راحت شیم از این برزخ

برگرفته شده از bozbozi.blog.ir

اما بایس مقداری توشه حلال واسه راهمون ازاین دنیا جمع کنیم ببریم اونور که به جای برزخ نریم دوزخ:))))
جمع کردم به اندازه خودم
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۷:۳۳ دکتر آرمین اینترنتی
ینی بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آره باوا  به مرگ ابوبکر بغدادی



آره به شکر خدا خوبم خیلی وقت بود به وبت سر نزدم:|
پس خدایا زودتر مرگی عطا کن تا راحت شیم از این برزخ




خداروشکر :)))
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۹۵ , ۱۲:۱۲ دکتر آرمین اینترنتی
نه بابا برزخ ,که اینطوری ها هم نیس
اونجا جاش با اینجا خیلی فرق فوکوله:,,:)))



سلام خوبین شماهنو هستین تو بیان بلاگ:)))؟

ینی بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




شوما خوبی؟؟؟بعله
خخخخ دقیقا حس منم اینه 



:))))))))))))))))))))))))))))
اره بوخودا خوده خودشهههه همییییییییییینه خوده نامردشههههه
عههههههههههههههههه

پس من کی مردم خودم خبر ندارم؟؟؟؟
اهووووووم...
:(

:/

 

منم همینطورم

فدات
خخخخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan