...بزبز قندی...

ارباب خودم بزبزقندی , ارباب خودم چرا نمیخندی؟؟؟

نقش اولش کووووووووووووووووو؟؟؟؟!!!!! 0_O

7

خخخخخخخخخ ایول

اینجا امکان طراحی سایت های مرتبط به وب مانی هم وجود داره که خیلی خوبه. برای اینکه بدونید <a href="http://webmoney724.ir/%d9%88%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/">وب مانی چیست</a> بیاید اینجا اما اگر می خوایید خرید و <a href="http://webmoney724.ir/">فروش وب مانی</a> میخواهید بیاید اینجا
خخخخخخ عاره چش بادومی های شبیه هم=)
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۹۵ , ۱۸:۱۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
😄😄😄😄
خخخخخخخ
ههههههه
خخخخخخ
:))))))))))))

^_*
خخخخخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخ آره واقعا
:)))))))))))
هههههههههه

پیدا میشه
ایشالله
خخخخخ حقم داری
عوره به قران
ای وااای 😳
خاک ب گورم ...کمک میخوای ؟؟؟😱
خدانکنه


عاره تورو خدا خیلی سردرگمم
داری از دست مریری اجی
رفتم باور کن....
تا این حد؟
:))
باور کن
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
^_^     *_^    -_-
خخخخخخخخخخخخخخخ.... 
:))))))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
...به نام خدا....
تو بیمارستان به دنیا اومدم :)
از بچگی بزرگ شدم *_*
تو دوران کودکیم بچه بودم :/
خوراکیه مورد علاقه ام غذاست :{
با رفیقام دوست شدم #_#
شبا که میخوابم خواب میبینم -_-
صبام وقتی پا میشم بیدار شدم "_"
یه همچین آدمیم خدا حفظم کنه ^_^

فدااااام بشششششین الهی @_@
Designed By Erfan Powered by Bayan